В Одесі відбулася знакова подія для української логістики — Freight Forwarders Updates

Вчора відбувся Freight Forwarders Updates — захід, якого з нетерпінням чекали як ми самі, так і наші однодумці — представники транспортно-логістичної галузі України. Підтвердженням не аби якого інтересу став повний зал учасників — близько 70 представників транспортно-експедиторських компаній, автоперевізників, контейнерних ліній та терміналів, юридичних і страхових компаній.

Рік ризиків та викликів

Дійсно, рік після повномасштабного російського вторгнення приніс багато викликів. Однак вони були успішно подолані завдяки професіоналізму та завзяттю фахівців, які працюють у транспортно-логістичній галузі. Сфера зіткнулася з обставинами, багато з яких стали справжнім шоком — починаючи з блокування портів та закінчуючи багатокілометровими чергами на кордонах. Інфраструктура сусідніх країн виявилася неготовою до нових форматів роботи з Україною. Це саме подекуди стосується і законодавства.

Оформлення вантажів під час повітряних тривог та відсутності електроенергії, недостатня кількість працівників контролюючих органів на кордонах, дефіцит контейнерного обладнання, заборгованість клієнтів — далеко не повний перелік проблем, під дією яких довелося працювати українським логістам та експедиторам. Не можна забути й втручання контролюючих органів, зокрема Бюро економічної безпеки, діяльність якого більше ускладнювала, аніж полегшувала роботу транспортно-експедиторських компаній. Але галузь вижила, і не просто вижила, а забезпечила належне функціонування економіки та військових потреб держави.

Ключові теми зустрічі

Отож, злободенних тем накопичилося стільки, що уси з нетерпінням чекали можливості про них поговорити. I це вдалося зробити завдяки Freight Forwarders Updates, який модерував президент АМЕУ Віктор Берестенко, а серед спікерів були шановані у галузі експерти.

В Одесі відбулася головна подія української логістики — Freight Forwarders Updates

Начальник сектору з продажу транспортно-експедиторських послуг та асоційований партнер «Глобал Оушен Лінк» Павло Линник розповів про мультимодальні контейнерні перевезення в умовах війни. Він поділився тим, за якими критеріями оцінює успішність компанії та яким бачить оптимальний шлях для досягнення відповідності цим критеріям.

Керівник регіонального відділу врегулювання претензій TT Club Сергій Шандра поділився своїм професійним баченням актуальних питань, пов’язаних з відповідальністю експедиторів та особливостями страхування у нових умовах.

Асоційований партнер Interlegal Карина Горова розповіла про ризики, з яким під час воєнного стану стикаються логістичні компанії. Також експертка презентувала учасникам заходу дієві інструменти, спрямовані на те, аби захиститися від таких ризиків.

Адвокат та керуючий партнер ADVISERS Law Company Наталя Гудкова поділилася кейсами успішного захисту інтересів експедиторів та трошки розповіла про бекграунд подібних справ, і навіть вивела формулу успішного захисту інтересів транспортно-експедиторських компаній. Це додало аудиторії більше впевненості стосовно того, що права та інтереси учасників транспортно-експедиторської галузі можна ефективно відстоювати та захищати.

Ярослав Гайворонський, CEO «ІнтерТрансЛоджистікс», розповів про трансформацію роботи команди в цей непростий час викликів та складних рішень. На зрозумілих та доступних прикладах і схемах він продемонстрував шлях до зміцнення єдності команди, її відповідальності та роботи на спільний результат.

Тепла атмосфера, жаркі дискусії та обмін досвідом стали хорошими супутниками заходу та ще більш зміцнили віру у розвиток сфери, незалежно від наявних викликів. 

А завершився Freight Forwarders Updates нетворкінгом за чашкою кави, де гості у невимушеній атмосфері познайомилися ближче та обмінялися баченням актуальних питань, щоб з новим баченням, драйвом та натхненням продовжувати спільну справу розбудови та розвитку української логістики.

В Одесі відбулася головна подія української логістики — Freight Forwarders Updates

Розповідає Віктор Берестенко:

«Згадуючи події минулого року — це був один з найважчих періодів для кожного українця, для українського бізнесу та для української логістики зокрема.

Ми провели опитування серед транспортно-експедиторських компаній стосовно викликів, з якими вони зіткнулися, і дивлячись на цей перелік проблем які вирішувала українська логістика, я для себе роблю лише один висновок: неможливе — можливе!

І хоч особисто я завжди притримувався цього твердження)

Українці не дивлячись ні на що забезпечені усіма необхідними товарами, немає проблем із паливом, працюємо над збільшенням експорту та новими можливостями для експортерів. А подивиться як українські імпортери та логісти оперативно вирішили питання із забезпеченням попиту на енергообладнання, я маю на увазі генератори, зарядні станції та інше.

Тож 14 березня ми зібралися в Одесі для того, щоб підвести підсумки цього важкого року, обговорити досвід вирішення проблем, поділитися конкретними кейсами та просто поспілкуватися. І я щиро радий був бачити стільки учасників, багато цікавих питань та дискусій, бо для мене це важливий показник, що ми рухаємося у вірному напрямку.

А те як ми впоралися з усіма викликами надихає мене та надає впевненості — нас чекає тільки перемога. Ми багато чому навчилися, але ще багато над чим треба працювати — український уряд повинен виконати домашню роботу, і надавати підтримку бізнесу, а не вставляти палиці в колеса.

Боротьба з корупцією, реформування митниці та взагалі зменшення тиску на бізнес повинні вже знайти якісь шляхи вирішення.

Нам ще рано розслаблятись, не знижуємо темпів та кожного дня наближаємо нашу перемогу»

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *