«Укзалізниця» пропонує свої потужності для релокації виробництв і запрошує будувати термінали на західних кордонах

«Укрзалізниця» пропонує бізнесу свої потужності, запрошує долучитися до будівництва терміналів на західних кордонах та допоможе аграріям з логістикою добрив і дизельного пального. Про це повідомив голова правління «Укрзалізниці» Олександр Камишін.


У мирний час залізниця була головною артерією економіки. Під час війни ми стали опорою безпеки. Евакуація та гуманітарка стали вже частиною нашої щоденної системної роботи”, — зазначив він.

За словами Камишіна, «Укрзалізниця» має намір розвивати три напрямки.

  1. Компанія пропонує свої виробничі потужності в центральній та західній Україні для релокації виробництв зі сходу країни.

Оті всі надлишкові цехи та інша виробнича інфраструктура були для нас тягарем у мирний час, а зараз дають нам можливість розмістити сторонні виробництва. По суті, разом з Мінекономіки ми будуємо на виробничій інфраструктурі УЗ великий технопарк”, — зазначив Камишін.

За його словами, якщо ви виробник і втратили можливість продовжувати роботу, звертайтесь, скажіть, що вам потрібно для відновлення виробництва, і ми підберемо для вас виробничий майданчик на базі наших потужностей.

2. Компанія пропонує будувати залізничні термінали на західних кордонах.

Спільно з Мінекономіки ми пропонуємо приватному бізнесу будувати залізничні термінали на стиках з Польщею, Словаччиною, Угорщиною та Румунією. Ми надамо головне — залізничну інфраструктуру. Решту допоможе місцева влада. Вчора проговорили це з губернаторами Львівщини Максимом Козицьким та Закарпаття Віктором Микитою, а також мером Львова Андрієм Садовим. Усі вони підтримують таку ініціативу”, — розповів керівник компанії.

За його словами, у мирний час практично весь експорт та імпорт України орієнтувався на морські порти. Війна показала, що така стратегія ненадійна, коли поруч скажений сусід. Війна скоро закінчиться, але скажений сусід залишиться. Тому нам треба будувати інфраструктуру для розвитку експорту та імпорту через західні кордони. Це і буде справжня євроінтеграція.

3. Залізничники спільно з Міністерством агрополітики допоможуть нашим аграріям з логістикою дизпального та добрив.

Досить тягати тракторами російський металобрухт, пора сіятись”, — резюмував Камишін.

Як повідомлялося, «Укрзалізниця» починає націоналізацію російських вагонів, які перебувають в Україні.

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *