УЗ дозволила приватній компанії монополізувати перевалку контейнерів на залізничних платформах — ЄБА

Європейська бізнес асоціація (ЄБА) звернулася до міністра інфраструктури Владислава Криклія та голови наглядової ради АТ «Укрзалізниця» Шевкі Аджунера із проханням врегулювати ситуацію щодо регулярних контейнерних перевезень залізничним транспортом. Про це ідеться у відкритому листі, поширеному прес-службою ЄБА.

Як зазначається в листі, «Укрзалізниця» без конкурсу визначила з 14 квітня 2020 року єдиним відправником вантажених та порожніх контейнерів, а також порожніх платформ у регулярних контейнерних поїздах Одеса-Порт — Дніпро-Ліски та Одеса-Порт — Харків-Ліски комерційну фірму ТОВ «Балк Контейнер Сервіс». Ця ж компанія з лютого 2020 року є оператором контейнерного поїзда Одеса-Порт — Київ-Ліски.

«В Україні обладнання для зняття та постановки з/на залізничні платформи є тільки на філіях ЦТС Ліски у містах Дніпро, Харків та Київ. На філіях ЦТС Ліски є можливість приймати та обробляти тільки поїзди, а обробляти/приймати одиничні платформи можливості немає. Таким чином, комерційна структура ТОВ «Балк Контейнер Сервіс» монополізувала в Україні роботи з надання послуг зняття/постановки з/на залізничні платформи великотоннажних контейнерів (це майже всі контейнери, що обробляються по філіях ЦТС Ліски), та з 14 квітня цього року буде встановлювати свої тарифи на умови роботи для всіх компаній в Україні, що раніше співпрацювали з державним підприємством ЦТС Ліски», — повідомили в ЄБА.

Експерти Транспортного комітету асоціації наголошують, що надання преференцій роботи одній комерційній структурі веде до монополізації ринку надання послуг у сфері руху контейнерів залізничним транспортом зі станції Одеса-Порт, що призведе до зниження конкурентоспроможності експортерів/імпортерів по всій Україні зупинки та зниження обсягів роботи частини підприємств, зниження кількості робочих місць. «У теперішній ситуації карантину та всесвітньої економічної кризи — це є неприпустимим для України», — наголошується в листі.

Читайте головні новини галузі на нашому Телеграм-каналі

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *