Українське зерно в порту Констанца почали перевантажувати на рейді

У порту Констанца (Румунія) розпочато переробку українських зернових вантажів на експорт за новою методикою без постановки до причалу, що дозволить різко збільшити можливості та оброблюваний вантажопотік. Про це пише Maritime.bg.

Компанія Transport Trade Services (TTS) запустила новий комплексний логістичний проект, який забезпечує значне збільшення українських вантажопотоків, що транспортуються з річкових портів Рені та Ізмаїл, і їх подальше навантаження на морські комерційні судна в порту Констанца”, — повідомили в адміністрації порту Констанца.

У порту Констанца також зазначають, що проект має прямий ефект — «усунення потреби в складських і складських приміщеннях з логістичного ланцюжка».

Українські вантажі будуть перевантажуватися безпосередньо з барж, які прибули річковим транспортом, на судна в глибоководній частині румунського порту. З фотографій, наданих румунським портом, видно, що перевантаження здійснюється плавкраном.

Першим судном, яке обробляється за новою моделлю логістики в порту Констанца й приймає 31 тис. тонн зернових вантажів походженням з України, став теплохід Lausanne (прапор — Сьєрра Леоне).

Українське зерно в порту Констанца почали перевантажувати на рейді
Фото: maritime.bg

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *