Українське зерно повезли через німецький порт Браке

Чеський вантажний залізничний оператор CD Cargo перевіз перший поїзд із зерном з України до німецького порту Браке, повідомляє прес-служба перевізника.

Перший поїзд перевіз 1,8 тис. тонн кукурудзи, яка була завантажена у вагони в Добрі неподалік Черна-над-Тісою. В порту Браке ця партія буде перевантажена на судно й вирушить до Єгипту.

Через російське вторгнення Україна не може експортувати зерно традиційними маршрутами через чорноморські порти. Тому було вирішено відправити частину постачання залізницею через Європу.

Представники CD Cargo ведуть переговори з українською стороною про різні транспортні маршрути. На сьогодні — переважно через польські та німецькі порти, також пропонуються південні маршрути через порти в Адріатичному морі”, — зазначив голова ради директорів CD Cargo Томаш Тот.

Також повідомляється, що перевагою CD Cargo є те, що залізничний оператор має ліцензію на роботу в усіх сусідніх країнах.

Українське зерно повезли через німецький порт Браке
Фото: cdcargo.cz

ООН попередила, що закриття українських портів у Чорному морі може спровокувати глобальну продовольчу катастрофу, яка призведе до голоду, масової міграції та політичної нестабільності у світі. За даними Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (FАО), станом на початок травня в Україні застрягли близько 25 млн тонн зерна, яке неможливо вивезти через блокування Росією морських портів та проблеми з інфраструктурою.

12 травня Єврокомісія затвердила план допомоги Україні з вивезення до липня не менше 20 млн тонн зерна. Зокрема, Єврокомісія закликає допомогти вивезти зерно, прискоривши митні процедури, вивільнивши склади, створивши логістичні коридори та збільшивши пропускну спроможність морських портів. За даними Єврокомісії, Україна займає 10% світового ринку пшениці, 13% — ячменю, 15% — кукурудзи, понад 50% ринку соняшникової олії.

До російського військового вторгнення Україна щомісяця експортувала до 5 млн тонн сільгосппродукції через порти Одеси і Миколаєва, проте зараз через їх морську блокаду з боку РФ країна може щомісяця перевозити близько 500 тис. тонн зернових. Цей показник можна збільшити до 2-3 млн тонн, наростивши пропускну здатність залізничних і логістичних переходів на кордонах з країнами ЄС.

Україна шукає нові логістичні маршрути, зокрема залізничні. Одним з нових є маршрут через порт Констанца в Румунії. Також опрацьовуються коридори через Польщу та порти на Балтійському морі.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *