УДП повернуло один з найпотужніших буксирів-штовхачів до роботи

ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) повернуло до роботи буксир-штовхач «Миколаїв» (колишня назва — «Кузьма Галкин») потужністю 3 тис. кінських сил. Про це повідомив в.о. генерального директора УДП Дмитро Москаленко.

Буксир-«тритисячник» «Кузьма Галкин» (нова назва «Миколаїв») повернувся до роботи. Судно рушило до Смедерево з караваном із восьми одиниць (вантаж 12,5 тис. тонн аглоруди). Це найбільш потужний буксир-штовхач у складі УДП”, — написав Москаленко у Facebook.

За його словами, у пароплавства є вісім таких суден, п’ять з яких вже понад 15 років перебувають у відстої. В експлуатації лише теплоходи «Кузьма Галкин», «Нина Соснина» (нова назва — «Черкаси») і «Никифор Шолуденко» («Одеса»), які тривалий час перебувають у ремонті.

Раніше взимку «Кузьма Галкин» використовувався як криголамне судно на випадок льодової обстановки. Але оскільки сильні та тривалі морози не прогнозувалися, ми вирішили повернути буксир на лінію. Адже наявність трьох головних двигунів робить судно більш потужним та дає можливість штовхати великовагові каравани з 9 барж. Тобто за один рейс доставляється у півтора рази більше вантажу ніж зазвичай”, — зазначив Москаленко.

Перед виходом у рейс на буксир була встановлена система моніторингу, яка дозволяє в онлайн режимі відслідковувати витрати палива та інші показники роботи агрегатів, а також місцезнаходження судна. Також протягом грудня-січня на БТОФ було проведено велику роботу з його ремонту.

Загалом судно перебуває у хорошому технічному стані. Незважаючи на солідний вік, у корпусу ще величезний запас міцності, що підтверджено вимірами товщин під час ремонту”, — наголосив керівник УДП.

Москаленко поінформував також, що однотипні «Нина Соснина» та «Никифор Шолуденко» все ще продовжують перебувати в ремонті.

Судна припинили роботу ще за часів минулого керівництва УДП — на їх відновлення нібито не було коштів. В минулому році за нашою ініціативою на одному з судноремонтних підприємств українського Придунав’я був розпочатий доковий ремонт буксирів, адже сліп КСБСРЗ не пристосований для роботи з суднами такої ваги (це можна буде робити у перспективі після модернізації сліпу заводу). Всі необхідні запчастини закуплені вчасно, але підрядник все ще не виконав замовлення, посилаючись на різні причини (завантаження, дефіцит технічного персоналу, тощо). Приймаються всі заходи для того, щоб пришвидшити завершення ремонту”, — підсумував він.

ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю. Компанія експлуатує понад 20 самохідних суден вантажного річкового флоту та приблизно 200 несамохідних суден, що дозволяє оперувати приблизно 20 баржевими караванами. Основу вантажів у 2022 році складають зернові та металургійна сировина. Крім того, компанія почала розвивати напрям контейнерних перевезень і запустила регулярні контейнерні каравани.

Компанія у 2022 році збільшила перевезення вантажів порівняно з 2021 роком. Зокрема, у січні-жовтні річковим флотом перевезено майже 1,5 млн тонн вантажів.

За підсумками 2022 року ПрАТ «УДП» одержало понад 1 млрд грн прибутку після 38 млн грн збитку за попередній рік.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *