УДП планує почати повноцінний ремонт суден на власних потужностях

ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) розглядає перехід до повноцінного, «еталонного» ремонту суден на потужностях Кілійського суднобудівно-судноремонтного заводу (КСБСРЗ). Про це повідомив в.о. генерального директора УДП Дмитро Москаленко.

Зі сліпу КСБСРЗ, який є структурним підрозділом УДП, нещодавно зійшли чергові відремонтовані одиниці несамохідного флоту. На чотирьох баржах-секціях, які незабаром поповнять тоннаж, було виконано заводський ремонт із заміною металу загальним обсягом близько 20 тонн та фарбуванням заміненого металу. Після завершення робіт баржі пройдуть перевірку та отримають документи Регістру на право роботи ще на 5 років.

На місце, що звільнилося, планується поставити самохідну баржу «Механік Ян» і чотири інші баржі, на одній з яких має бути виконаний великий обсяг роботи із заміною до 60 тонн металу корпусу, пошкодженого через водотечність та велику корозію. Судно потребувало постійних міжрейсових ремонтів для підтримки його у робочому стані.

Але найголовніше, що ми вперше за багато років починаємо розглядати можливість виконання повноцінних ремонтів. Зокрема, є пропозиція зробити два перших еталонні ремонти барж. Це означає, що на секціях буде замінено всі проблемні ділянки металу корпусу та здійснено їхнє повне фарбування (зараз фарбування виконується лише на ділянках із заміненим металом)”, — написав Москаленко у Facebook.

Наразі стандартні роботи щодо повернення баржі до експлуатації займають 25 днів. Повне фарбування корпусу додасть ще два тижні до цього терміну, але це абсолютно виправдано з погляду оптимізації витрат. Адже завдяки таким роботам заводського характеру можна суттєво продовжити термін експлуатації судна без ремонтів, його корпус буде менш схильний до корозії та зношеності.

Тобто менше оперативних ремонтів — менше простою — менше витрат. Крім того, якісно відремонтований тоннаж працює на імідж компанії. Судно презентабельно виглядає, гарантує кращу якість перевезення та збереження вантажів, забезпечує успішне проходження всіх контрольних служб портнагляду”, — наголосив керівник УДП.

З початку 2022 року УДП наростило свій флот на 20% порівняно з довоєнним часом – до 200 одиниць. Підприємство ремонтує та вводить в експлуатацію баржі, які були несправні та не використовувалися.

ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю та морські вантажоперевезення. До складу вантажного річкового флоту входять 75 самохідних та 245 несамохідних суден. Морський вантажний флот представлений сімома суднами дедвейтом 3,3-4 тис. тонн (шість суховантажів типу «Ізмаїл» та один танкер «Десна»). Основу вантажів складає металургійна сировина, що постачається до придунайських країн. Річковий пасажирський флот компанії представлений теплоходами «Молдавія», «Україна», «Дніпро» та «Волга».

Флот УДП у 2021 році збільшив перевезення вантажів порівняно з 2020 роком на 3,8% — до 1,37 млн тонн. У тому числі, перевезення річковим флотом УДП минулого року зменшилися на 0,9% — до 1,08 млн тонн.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *