УДП «дерусифікувало» перші 12 суден флоту

Перші дванадцять суден, що належать ПрАТ «Українське дунайське пароплавство» (УДП), отримали документи з погодженими новими назвами. Про це повідомив в.о. генерального директора УДП Дмитро Москаленко.

Вчора вперше до пароплавства від Морської адміністрації надійшли свідоцтва про право власності та свідоцтва про право плавання під прапором України (судновий патент) з новими назвами суден”, — написав Москаленко у Facebook у вівторок, 21 березня.

За його словами, ідеться про перші 12 суден флоту компанії, процес перейменування яких був ініційований керівництвом ще минулого року.

Москаленко пояснив, що окремі назви, які були надані суднам на честь капітанів та механіків УДП, збережено, але їх дерусифікували і привели у відповідність із українським правописам. Судна з іменами російських міст перейменовані на честь українських міст, пов’язаних із судноплавством. Буксир «Загорск» отримав назву на честь загиблого працівника УДП Валерія Кидика.

Нові найменування отримали:

  • буксири «Борис Макаров», «Валерій Кидик» (колишній «Загорск»), «Севастополь» («Звенигород»), «Одеса» («Никифор Шолуденко»), «Очаків» («Гагра»), «Поті» («Поти»);
  • самохідні судна «Костянтин Боженко», «Олексій Івлєв», «Капітан Гайдай», «Микола Будніков»;
  • службово-допоміжне судно «Кілійський» («Московський-2»);
  • морське суховантажне судно «Рені» («Рени»).

Пакети документів по всіх суднах УДП давно підготовлені. Але процедура перейменування досить тривала. Окрім оформлення вже зазначених вище документів потрібно ще отримати мірильне свідоцтво від Регістру судноплавства України, свідоцтво про мінімальний склад екіпажу від профільного міністерства, здійснити перепрограмування РЛС, нанести нові назви на корпус із замовленням трафаретів. Це мінімум декілька тижнів. Тому вирішили проводити зміну назв поетапно під час виконання міжрейсових ремонтних робіт, щоб не допускати простоїв флоту”, — зазначив Москаленко.

ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю. Компанія експлуатує понад 20 самохідних суден вантажного річкового флоту та приблизно 200 несамохідних суден, що дозволяє оперувати приблизно 20 баржевими караванами. Основу вантажів у 2022 році складають зернові та металургійна сировина. Крім того, компанія почала розвивати напрям контейнерних перевезень і запустила регулярні контейнерні каравани.

Компанія у 2022 році збільшила перевезення вантажів порівняно з 2021 роком. Зокрема, у січні-жовтні річковим флотом перевезено майже 1,5 млн тонн вантажів.

За підсумками 2022 року ПрАТ «УДП» одержало понад 1 млрд грн прибутку після 38 млн грн збитку за попередній рік.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *