У Росії проблеми з морською доставкою вантажів у Калінінградську область

Завантаження морських автомобільно-залізничних поромів «Амбал», «Балтійськ» і «Маршал Рокоссовський» на лінії між Усть-Лугою (Ленінградська область) і Балтійськом (Калінінградська область) становить практично 100%.

Як повідомляє відомство «Росморпорт», вживаються заходи щодо скорочення термінів доставки вантажів на лінії.

Нафтопродукти становлять від 30% до 50% загального обсягу вантажу, що перевозиться поромами в залізничних вагонах. При необхідності може бути розглянуто питання перенаправлення нафтопродуктів, що прямують до Калінінградської області, з поромів на танкери, що дозволить суттєво збільшити обсяги транспортування вантажів інших найменувань на поромній лінії”, — сказано у повідомленні.

На даний момент є резерв провізних можливостей у контейнерах на судні типу ро-ро Ursa Major, оскільки завантаження контейнерами становить в середньому близько 30%. Судно може брати додатково до 200 завантажених сорокафутових контейнерів на кожен рейс, а також до 4 тис. тонн генерального вантажу до трюму.

При виникненні необхідності також є можливість переадресовувати додатковий вантаж із залізничного та автотранспорту в порти Бронка або Усть-Луга та перевозити його як генеральний вантаж на суднах Північного морського пароплавства, що працюють на лінії Санкт-Петербург—Калінінград.

З вересня 2022 року провізна спроможність поромного флоту на лінії Усть-Луга—Балтійськ збільшиться за рахунок початку роботи на лінії четвертого автомобільно-залізничного порома «Генерал Черняховський».

Після набрання чинності європейських санкцій проти Росії Литва 17 червня обмежила транзит сталі, чорних металів та інших санкційних товарів до Калінінградської області РФ, зазначивши, що зробила це на підставі роз’яснень Єврокомісії. З 10 липня через Литву до Калінінграда заборонено перевезення цементу, спирту, виробів із деревини, скла, алюмінію, паперу, гіпсу, суднових деталей та деякої іншої продукції російського виробництва.

У середу, 13 липня, Єврокомісія пояснила, що за дотримання певних умов не забороняється транзит санкційних російських вантажів залізницею.

Транзит, який здійснюється Росією, санкційних товарів заборонено для автотранспорту. Таких заборон немає для залізничного транспорту, проте країни-члени ЄС повинні мати можливість контролювати цей транзит”, — пояснила Єврокомісія.

Країнам ЄС «потрібно перевіряти, щоб обсяги транзиту відповідали середнім показникам, зафіксованим протягом останніх трьох років, особливо це стосується попиту на основні товари».

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *