Telegram заблокував канал «рейкових партизанів» у РФ, активісти створили новий

Месенджер Telegram у неділю, 8 травня, заблокував канал антивоєнного партизанського руху “Зупини вагони”.
Як повідомляє “Обозреватель”, це сталося після публікації мапи залізничного опору.

Як зазначили активісти, на момент блокування на каналі було майже 2,5 тис. підписників, і їхня кількість стрімко зростала. У відповідь партизани створили новий канал “Зупини вагони – офіційна група”, куди в найкоротші терміни заллють усі інструкції з колишнього каналу та через який планують вести подальшу комунікацію.

Чесно кажучи, ми в легкому офігінні від того, що відбувається, – здавалося малоймовірним, що ФСБ налякається невеликого 2,5-тисячного канальчика. З нами починають боротися. А борються тільки з тими, кого бояться”, – відзначили партизани.

Під час створення нового каналу активісти зіткнулися з труднощами: крім звичайного блокування каналу, було також заблоковано можливість створювати нові канали за IP та за геоточками, з яких адмініструвався попередній канал.

Незадовго до блокування “Зупини вагони” опублікували карту залізничного опору, згідно з якою організований партизанський рух покрив понад 30% території Росії. Карта розійшлася антивоєнним сегментом рунету, набравши мільйонні охоплення.

Перед повторною публікацією на новому каналі мапу оновили.

Карта залізничного опору. Джерело: Telegram-канал “Зупини вагони – офіційна група

Ми трохи оновили мапу з урахуванням нових даних + за порадою друзів прибрали анексований у 2014 році Крим. Так, там діє залізничний опір, але все-таки це суверенна українська територія”, – пояснили активісти.

Раніше активісти руху “Зупини вагони” заявляли, що в Росії діє щонайменше 20 груп організованого залізничного опору, у кожній із яких десятки росіян.

Вперше російські загарбники стикнулися із “залізничними партизанами” у Білорусі. Окупанти хотіли використовувати велику залізничну мережу Білорусі для постачання, але в підсумку зіткнулися з величезними проблемами з логістикою.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі «Порти України». Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *