Танкери з російською нафтою дедалі частіше «зникають з радарів»

Танкери з російською нафтою все частіше зникають із систем відстеження суден поблизу Азорських островів в Атлантичному океані, а також на маршрутах до Азії. Про це повідомляє Bloomberg.

За останні десять днів щонайменше три танкери зникли з систем відстеження суден, коли вони наближалися до Азорських островів, групи островів приблизно в 950 милях на захід від материкової Португалії. Ймовірно, вони перевантажували свої партії на інші судна. Таких трансферів там не було до вторгнення Росії в Україну”, — вказує агентство.

Так само деякі російські вантажі починають «зникати з поля зору» на шляху до Азії.

Можливо, деякі покупці хочуть завершити свої покупки якомога більш конфіденційно”, — зазначає агентство.

Перевантаження з судна на судно є звичним явищем на нафтовому ринку, і російські вантажі роками перевантажувалися із судна на судно неподалік узбережжя Данії, а останнім часом — у Середземному морі та навіть поблизу Азорських островів.

Однак менш звичне те, що вони зникають із поля зору. Це тактика, яка часто використовувалася при перевезенні санкційних потоків нафти із таких країн, як Іран та Венесуела”, — вказує агентство.

Танкери з російською нафтою дедалі частіше «зникають з радарів»
Рейдова перевалка російської нафти у водах між Мадейрою та Азорськими островами, травень-червень 2022 року. Інфографіка: bloomberg.com

Наприкінці травня партію російської нафти, відправлену з балтійського порту Приморськ, вперше перевантажили у водах посеред Атлантики. Зокрема, афрамакс Zhen 1 передав вантаж на великотоннажний танкер Lauren II у водах за 300 миль на захід від острова Мадейра.

Минулого тижня Lauren II прийняв другу партію нафти у водах поблизу Азорських островів, яку туди доставив танкер Afrapearl.

Крім того, минулого тижня чотири завантажені російською нафтою танкери — Skadi, Emily S, Merope і Zhen I — прямували до Азорських островів, хоча танкер Emily S повернув назад на північ після наближення до островів.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *