Судновласники переорієнтовують рудовози для перевезення зерна через зміну попиту

Через зниження попиту на залізну руду судновласники почали зачищати балкери, які використовувалися для її транспортування, під перевезення зерна до портів Азії, пише Bloomberg.

Скорочення обсягів житлового будівництва в Китаї призвело до зниження попиту на залізну руду, що, у свою чергу, обрушило ставки на балкери на 50% від минулорічних показників. За цих умов великим трейдерам стало вигідніше фрахтувати під перевезення кукурудзи та сої судна, які раніше транспортували залізну руду.

Щоправда, кількість таких угод зараз невелика. Щоб завантажити в балкер, який до цього возив руду, зерно, його трюми треба спочатку капітально промити і зачистити від іржі, металевого пилу та бруду, що вимагає і часу, і грошей.

Спочатку трюми промивають струменем води з хімічними реагентами під високим тиском, потім зачищають стіни та дно щітками, після чого проводиться відкачування брудної води. Глибоке очищення може коштувати близько $7-8 тис., весь процес займає кілька днів. Додатково може знадобитися обробка внутрішніх поверхонь трюмів піскоструменем та фарбування.

Для перепрофілювання під перевезення зерна вибирають так звані Baby Cape — найменші балкери у типорозмірі Capesize, дедвейтом близько 100 тис. тонн. Такі судна зафрахтували Cargill, китайська COFCO International Ltd. та американська Archer-Daniels-Midland Co., щоб наступного року возити зерно з Південної Америки до Азії.

COFCO International заявила, що нещодавно зафрахтувала свої перші балкери Baby Cape для транспортування наступного року соєвих бобів із Бразилії до Південно-Східної Азії. Як пояснюють у компанії, все зводиться головним чином до економії на масштабах: чим більше завантажиш, тим нижчою буде вартість фрахту для покупців.

Представник Cargill сказав, що використання балкерів Baby Cape для перевезення зернових та інших вантажів є стандартною практикою для компанії, і очікується, що в перспективі такі судна будуть задіяні ще ширше.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *