Ставки балкерного фрахту упали до мінімуму за півтора місяці

Baltic Dry Index, який відстежує ціни на морські перевезення насипних та навалочних вантажів по всьому світу, у четвер, 3 листопада, знизився на 87 пунктів, або на 6,3%, — до 1290 пунктів, що є найнижчим рівнем з середини вересня.

Як повідомляє Trading Economics, індекс демонстрував зниження дванадцяту торгову сесію поспіль на тлі слабкого попиту в усіх сегментах суден.

Індекс фрахту суден типорозміру кейпсайз впав порівняно з попередньою сесією на 4,7% — до 1225 пунктів. Фрахтові ставки в цьому сегменті знижуються два тижні поспіль на тлі зниження попиту на залізну руду з боку Китаю.

У сегменті супермакс індекс знизився на 45 пунктів — до 1287 пунктів.

Тим часом індекс фрахту панамаксів піднявся на 1% — до 1699 пунктів, перервавши десятиденну тенденцію зниження.

Порівняно з початком жовтня 2022 року, коли було зафіксовано локальний максимум 5650 пунктів, Baltic Dry Index знизився на 77%, проте він все ще вищий від локального мінімуму 965 пунктів, який був зафіксований 31 серпня 2022 року.

Baltic Dry Index використається як інструмент оцінки міжнародної ділової активності. Він відображає вартість транспортування морським шляхом насипних та навалочних вантажів (руди, зерна тощо) за основними значущими торговими маршрутами балкерами різних типорозмірів — кейпсайз, панамакс і супермакс. На підставі динаміки та значень Baltic Dry Index можна оцінити ділову активність секторів економіки, що є споживачами послуг морських перевізників, аналізувати стан та частково прогнозувати розвиток світової торгівлі, промисловості та економіки в цілому.

Ставки фрахту зростали протягом усього минулого року, постійно оновлюючи багаторічні максимуми, і на початку жовтня вони досягли максимального значення протягом останніх 13 років — 5650 пунктів. Загалом протягом 2021 року Baltic Dry Index збільшився на понад 60%.

Аналітики прогнозували, що ставки фрахту, ймовірно, залишатимуться високими до 2023 року. Це було зумовлено очікуваним негативним впливом штаму «омікрон» коронавірусу COVID-19 на світову економіку, що вплине на логістичні ланцюжки на тлі закриття дедалі більшої кількості портів, у тому числі в Китаї. Проте російське військове вторгнення в Україну внесло свої корективи.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *