Росія розблокує експорт казахської нафти через термінал у Новоросійську на другому причальному пристрої

Каспійський трубопровідний консорціум (КТК) у п’ятницю, 1 липня, відновить експлуатацію виносного причального пристрою №2, зупиненого для проведення обстеження акваторії морського терміналу КТК на наявність вибухонебезпечних предметів. Про це повідомляє enkorr із посиланням на прес-службу консорціуму.

Наразі триває обстеження морського дна в районі ВПУ-1, експлуатацію ВПУ-1 призупинено до 5 липня 2022 року. (…) Експлуатацію ВПУ-2 буде відновлено з 1 липня 2022 року”, — йдеться у повідомленні КТК.

Зазначається, що ВПУ-3, як і раніше, працює у штатному режимі, що дає змогу виконувати заявки вантажовідправників відповідно до поточного графіка.

Раніше цього тижня під час обстеження акваторії морського терміналу КТК на наявність вибухонебезпечних предметів поблизу виносного причального пристрою №2 (ВПУ-2) було знайдено вибухонебезпечний предмет — глибоководного мінного захисника модифікації 1943 року. У зв’язку з цим адміністрація Новоросійського порту запровадила режим надзвичайної ситуації. При цьому ВПУ-3 не потрапляє до зони дії НС і продовжує роботу в штатному режимі.

Планове дообстеження дна в акваторії проводиться з 15 червня і закінчиться до 5 липня.

У середині червня Росія спочатку скоротила, а потім припинила транспортування казахстанської нафти через нафтовий термінал КТК у порту Новоросійськ — всього через кілька тижнів після попередньої зупинки його роботи, яка тривала майже три місяці. Цього разу офіційною причиною називається розмінування порту від мін часів Другої світової війни.

КТК — міжнародний нафтотранспортний проект за участі Росії, Казахстану та провідних світових нафтових компаній, який експлуатує магістральний трубопровід довжиною понад 1,5 тис. кілометрів та річною потужністю 67 млн тонн і морську нафтоперевалку у Новоросійську. У систему надходить нафта переважно з великих родовищ Західного Казахстану, а також російська сировина. Через КТК експортується близько 80% нафти, яку видобувають у Казахстані. Постачання через КТК щорічно забезпечують 10% європейського споживання сирої нафти.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *