Risoil запустив у роботу двосторонній пірс в порту Чорноморськ

Новозбудований двосторонній пірс ТОВ «СП Рисоіл Термінал» в порту Чорноморськ офіційно запущений в роботу. Про це повідомила прес-служба Risoil.

Офіційно: група компаній Risoil повідомляє про повний запуск двостороннього пірса в порту Чорноморськ. Це — великий інвестиційний проєкт, який команда із залученням провідних фахівців активно реалізовувала з 2021 року. Вартість будівництва, включно з унікальним технологічним обладнанням для перевалки олії та зернових склала 1,5 млрд грн (за цінами 2021 року)”, — вказала прес-служба.

На підходах до пірсу за умовами першого в Україні договору про реалізацію взаємопов’язаних проєктів Take or pay між АМПУ та «Рисоіл Терміналом» проведено днопоглиблення. Після введення в експлуатацію успішно протестована можливість працювати одночасно з різними видами вантажів з обох сторін гідротехнічної споруди, використовуючи стаціонарну суднонавантажувальну систему продуктивністю до 3 тис. тонн на годину. Крім нових експортних можливостей, передбачено приймання зернових з барж і суден різних типів.

Наша ідея втілена у життя завдяки Силам оборони України та усім вам — сотням людей, які гідно виконували свою роботу, та висловлювали нам свою підтримку”, — наголошують співзасновники Risoil Олександр Мінов і Шота Хаджишвілі.

Проведення великої зустрічі на 342 метрі пірсу біля навігаційного знаку планується після переможного завершення воєнного стану.

Risoil запустив у роботу двосторонній пірс в порту Чорноморськ
Фото: facebook.com/risoilgroup

У січні 2022 року ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) завершило днопоглиблювальні роботи із досягненням 15 метрів на підходах до двостороннього пірса, що будується. Тоді ж стартував фінальний етап робіт — монтаж на пірсі технологічного устаткування, характеристики якого дозволяють вантажити як олію, так і зернові. Ці роботи були призупинені після початку російського повномасштабного вторгнення до України та відновилися у вересні.

ТОВ «СП Рисоіл Термінал» реалізує проект будівництва двостороннього пірсу, який забезпечить одночасну обробку двох суден осадкою до 15 метрів. Згідно з проектом, типовим розрахунковим судном на початковому етапі стануть судна типорозміру Panamax, але в перспективі після проведення днопоглиблювальних робіт термінал зможе обробляти судна Post-Panamax дедвейтом до 120 тис. тонн. Будівництво двостороннього пірса розпочалося у квітні 2021 року. Орієнтовна вартість проекту перевищує 1 млрд грн.

У вересні 2021 року АМПУ та ТОВ «СП Рисоіл Термінал» підписали угоду про взаємодію щодо реалізації взаємопов’язаних проектів. Згідно з документом, ТОВ «СП Рисоіл Термінал» зобов’язується збудувати на стику причалів №10-11 морського порту Чорноморськ двосторонній пірс завдовжки 339,75 метра (з розміщенням двох причалів №10-а, 11-а довжиною 290 метрів), із можливістю приймати судна типорозміру Panamax. ДП «АМПУ» повинне здійснити днопоглиблювальні роботи на підходах до пірсу в рамках третьої черги реконструкції операційної акваторії першого ковша Сухого лиману з досягненням глибин 15 метрів.

У липні 2021 року Група Risoil та ОТП Банк домовилися про надання фінансування на загальну суму 750 млн грн, які планується спрямувати на завершення будівництва двостороннього пірсу ТОВ «СП Рисоіл Термінал».

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *