«Рисоіл Термінал» розпочав монтаж устаткування двостороннього пірсу

На будівництві двостороннього пірсу ТОВ «СП Рисоіл Термінал» у морському порту Чорноморськ розпочався монтаж першої партії технологічного устаткування. Про це повідомила прес-служба групи Risoil.

Як і планувалося, це стало наступним етапом комплексної реалізації інвестиційного проєкту.

На початку січня ми майже повністю завершили монтаж металоконструкцій. Останніми встановили мости, що доповнюють ансамбль із трьох веж. Усе це — складові унікального для країни судновантажного комплексу, на обладнанні якого зосередимо свою увагу найближчими місяцями. Для цього використовується устаткування лише кращих світових виробників (AGI, Neuero)”, — повідомив технічний директор «Рисоіл Терміналу» Сергій Стояно.

Така послідовність дій була узгоджена зокрема під час робочої зустрічі з виїздом на місце проведення робіт керівництва Risoil і компанії-постачальника Neuero Industrietechnik наприкінці жовтня 2021 року.

Видавництво «Порти України» запрошує на урочисту церемонію нагородження переможців XV Національного Морського рейтингу України за підсумками 2021 року. Дата проведення — 25 березня 2022 року. Реєструйтеся!

Будівництво двостороннього пірсу Risoil розпочав у середині квітня 2021 року. У жовтні повністю завершилося занурення паль та розпочався монтаж галереї для навантаження зернових.

У грудні на пірсі встановили п’ятиметровий навігаційний знак з автономним джерелом живлення. Конструкція типу «колона» працюватиме у проблисковому режимі для орієнтації та безпеки пересування суден.

Читайте також: Проект завтрашнего дня. Risoil начинает строительство уникального двустороннего пирса

ТОВ «СП Рисоіл Термінал» реалізує проект будівництва двостороннього пірсу, який забезпечить одночасну обробку двох суден осадкою до 15 метрів. Згідно з проектом, типовим розрахунковим судном на початковому етапі стануть судна типорозміру Panamax, але в перспективі після проведення днопоглиблювальних робіт термінал зможе обробляти судна Post-Panamax дедвейтом до 120 тис. тонн. Будівництво двостороннього пірсу триватиме один рік. Орієнтовна вартість проекту перевищує 1 млрд грн.

У вересні 2021 року ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) у рамках підписаного договору розпочало днопоглиблювальні роботи в рамках третьої черги реконструкції операційної акваторії першого ковша Сухого лиману. Роботи планується завершити до кінця 2021 року.

Раніше ТОВ «СП Рисоіл Термінал» та АМПУ підписали угоду про взаємодію щодо реалізації взаємопов’язаних проектів. Згідно з документом, ТОВ «СП Рисоїл Термінал» зобов’язується збудувати на стику причалів №10-11 морського порту Чорноморськ двосторонній пірс завдовжки 339,75 метра, з можливістю приймати судна типорозміру Panamax. АМПУ здійснить днопоглиблювальні роботи на підходах до пірсу у рамках третьої черги реконструкції операційної акваторії першого ковша Сухого лиману з досягненням глибин 15 метрів.

У липні 2021 року Risoil та ОТП Банк домовилися про надання фінансування на загальну суму 750 млн грн, які планується спрямувати на завершення будівництва двостороннього пірсу ТОВ «СП Рисоіл Термінал».

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *