Порт Клайпеда готовий щороку перевалювати до 9 млн тонн українського зерна

Порт Клайпеда (Литва) здатний завантажувати до 8-9 млн тонн української сільгосппродукції у разі вирішення проблем залізничної логістики з України. Про це заявив керівник порту Альгіс Латакас, передає «Інтерфакс-Україна».

Після вирішення питання доставки вантажів Клайпедський порт готовий вантажити частину зерна, вирощеного в Україні. Усі зацікавлені в тому, щоб допомогти країні, яку розоряє агресор”, — зазначив Латакас.

Основною перешкодою експорту українського зерна через Литву є різна ширина колії залізничних колій у країнах проходження зернових вантажів — в Україні та Литві досі використовується «російський» стандарт колії, а в Польщі — європейський, внаслідок чого необхідна зміна рухомого складу, що значно ускладнює та здорожчує такий експорт.

Напередодні Литовська залізниця (Lietuvos gelezinkeliai) відправила тестовий вантажний поїзд у рамках планів з організації експорту українського зерна та іншої агропродукції через порти на Балтійському морі.

За словами міністра аграрної політики та продовольства Миколи Сольського, Литва та Латвія мають хороші можливості експортувати українське зерно, але в Україні та країнах Балтії залізнична колія ширша, ніж у Польщі. Проте, залізниці країн працюють над проблемою, і очікується, що технічні рішення буде знайдено.

Після початку масштабного російського вторгнення морські порти України були закриті через мінну небезпеку, а також через загрозу піратства з боку кораблів ЧФ РФ.

ООН попередила, що закриття українських портів у Чорному морі може спровокувати глобальну продовольчу катастрофу, яка призведе до голоду, масової міграції та політичної нестабільності у світі.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *