Перебої в морських поставках можуть посилитися через ускладнення зміни екіпажів — Міжнародна палата судноплавства

Міжнародна палата судноплавства (International Chamber of Shipping) попередила минулого тижня, що перебої в ланцюжку постачань можуть погіршитися через нестачу суднових екіпажів через війну.

Українські та російські моряки складають 14,5% робочої сили у світовому судноплавстві.


Щоб підтримувати безперешкодну морську торгівлю, зміна екіпажів по всьому світу має відбуватися вільно. Однак рейси в регіон і з регіону скасовано, що ускладнює цей процес», — йдеться в повідомленні.

Крім того, побоювання щодо безпеки екіпажу та підвищення страхових внесків для відправлення суден в Україну чи Росію також «відлякують судновласників щодо здійснення морських перевезень до цих країн».

У лютому Асоціація, яка представляє 80% світових торгових флотів, заявила, що «здатність платити морякам також необхідно підтримувати через міжнародні банківські системи».

США, європейські союзники та Канада погодилися відключити ключові російські банки від міжбанківської системи обміну повідомленнями SWIFT, яка об’єднує понад 11 тис. банків і фінансових установ у понад 200 країнах і територіях.
Оскільки вартість російського рубля падає, це може мати інші негативні наслідки.


З девальвацією рубля багато російських компаній не можуть дозволити собі платити за товари, що необхідні для суден та екіпажів і це призведе до зниження кількості поставок і несплачених боргів за вже замовлене», — сказав генеральний директор експедиторської компанії Vector.ai Джеймс Кумбс.

Раніше Морська адміністрація застерегла українських моряків від виконання рейсів до портів Російської Федерації та закликала інформувати консульську службу й інспекторів ITF у разі, якщо судновласник намагається примусити до такого рейсу.

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *