Панамський канал очікує зниження транзиту у 2023 ФР

Адміністрація Панамського каналу (ACP) у 2023 фінансовому році (ФР, жовтень 2022 — вересень 2023) очікує зниження обсягу транзиту на 10 млн тонн Панамського каналу (PC/UMS — одиниця виміру вантажообігу через канал, заснована на чистій місткості, одна тонна еквівалентна 100 кубічним футам вантажомісткості) порівняно з попереднім прогнозом — до 500 млн тонн. Про це повідомляє Reuters.

Як пояснив голова ACP Рікаурте Васкес, очікуване зменшення обсягів транзиту пов’язане з геополітичною обстановкою у світі, глобальною рецесією та зниженням комерційної активності в Китаї.

Канал втрачає потік суден, які раніше перевозили паливо та газ із США до Азії, а тепер йдуть до Європи в обхід Панамського каналу. Щодня ми втрачаємо приблизно два проходи суден, що перевозять ЗПГ. Частково ми компенсували це зниження вищими зборами”, — сказав Васкес.

За словами екс-президента Морської палати Панами Ніколя Вукеля, прогнозоване зниження обсягу транзиту в Панамському каналі на 4% порівняно з минулим роком негативно вплине на економіку країни.

Раніше ACP повідомила про намір запровадити додаткову плату для суден, які спричинили затримки та проблеми в експлуатації каналу. Плата за збій графіка руху розглядатиметься у кожному конкретному випадку з урахуванням тривалості затримки та її впливу на роботу каналу. Збір розраховуватиметься на основі фіксованої ставки за тонну вантажу або водотоннажності судна.

Панамський канал з’єднує Панамську затоку Тихого океану з Карибським морем та Атлантичним океаном. Довжина — 81,6 кілометра. Канал пролягає на рівні моря не по всій довжині: судна піднімаються і опускаються за допомогою шлюзів на вході та виході і проходять прісноводним фарватером, який живиться від річок. До реконструкції через канал проходило близько 4% світових торговельних вантажоперевезень та 16% торговельних вантажоперевезень до/із США.

Модернізований Панамський канал відкрито 26 червня 2016 року після масштабної реконструкції, яка тривала близько десяти років.

За підсумками 2022 ФР Панамський канал збільшив транзит вантажів порівняно з 2021 ФР на 0,4% — до рекордних 518,2 млн тонн PC/UMS. За рік через канал пройшли 14,2 тис. суден.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *