Панамський канал обмежив максимальну осадку суден через посуху

Адміністрація Панамського каналу (ACP) тимчасово обмежила максимальну глибину осадки суден, що проходять каналом, до 47,5 футів (14,5 метра).

Як повідомила прес-служба ACP, таке рішення пов’язано з падінням рівня води у прилеглих озерах через посуху.

Це вже п’яте коригування такого роду з початку року. Попереднього разу гранична глибина осадки суден була зменшена до 50 футів (15,2 метра).

ACP не вказала кінцеву дату дії обмеження. Очікується, що його скасують з початком сезону дощів у Центральній Америці.

Раніше ACP повідомила про намір запровадити додаткову плату для суден, які спричинили затримки та проблеми в експлуатації каналу. Плата за збій графіка руху розглядатиметься у кожному конкретному випадку з урахуванням тривалості затримки та її впливу на роботу каналу. Збір розраховуватиметься на основі фіксованої ставки за тонну вантажу або водотоннажності судна.

Панамський канал з’єднує Панамську затоку Тихого океану з Карибським морем та Атлантичним океаном. Довжина — 81,6 кілометра. Канал пролягає на рівні моря не по всій довжині: судна піднімаються і опускаються за допомогою шлюзів на вході та виході і проходять прісноводним фарватером, який живиться від річок. До реконструкції через канал проходило близько 4% світових торговельних вантажоперевезень та 16% торговельних вантажоперевезень до/із США.

Модернізований Панамський канал відкрито 26 червня 2016 року після масштабної реконструкції, яка тривала близько десяти років.

За підсумками 2022 фінансового року (ФР, жовтень 2021 — вересень 2022)  Панамський канал збільшив транзит вантажів порівняно з 2021 ФР на 0,4% — до рекордних 518,2 млн тонн Панамського каналу (PC/UMS — одиниця виміру вантажообігу через канал, заснована на чистій місткості, одна тонна еквівалентна 100 кубічним футам вантажомісткості). За рік через канал пройшли 14,2 тис. суден.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *