Окупанти завершують підготовку Маріупольського порту до запуску — Андрющенко

Призначена російськими загарбниками окупаційна «адміністрація» Маріуполя завершує розчистку акваторії та основного суднового ходу в Маріупольському порту, щоб запустити його для вивезення викрадених вантажів і завезення військової техніки. Про це повідомив радник міського голови Маріуполя Петро Андрющенко.

Мародерство на державному рівні на низькому старті. Окупанти запустили буксирний кран для очищення судоходного каналу та акваторії порту. З Маріупольського району окремо подано електрику і триває запуск портових кранів. Фактично, в першій декаді порт буде готовий для прийняття вантажів і відвантаження награбованого через основний глибоководний канал”, — написав Андрющенко у Telegram.

За його інформацією, зернові вантажі та металопрокат з порту окупанти планують за відкатаною схемою постачати на світові ринки через Сирію.

Саме такий канал узгодили при візиті минулого тижня в Сирію куратор від дердуми росії Саблін та представники так званої днр. Росія продовжує красти все, що не змогла зруйнувати”, — наголосив Андрющенко.

Своєю чергою, до Маріуполя загарбники планують завозити через порт паливо, військову техніку та боєкомплект.

За даними Групи «Метінвест», яка є власником маріупольських металургійних комбінатів ММК ім. Ілліча та «Азовсталь», у перший день війни в Маріупольському морському порту залишалося понад 234 тис. тонн виробленої на обох підприємствах металопродукції на суму приблизно $148 млн. Компанії вдалося відстежити щонайменше 2,5 тис. тонн, які перевозять із окупованого українського Маріуполя до російського Ростова-на-Дону для перепродажу.

Російські окупаційні війська з травня намагаються поновити роботу Маріупольського порту, але їм це не вдається, поки залишається затопленим судно «Меотида» при вході у нові «ворота», які є основними для поновлення морських перевезень. Поки що окупанти зуміли розблокувати лише так звані старі ворота, через які можуть пройти судна класу «річка-море» з осадкою до 3,5 метра, проте глибина в яких не достатня для проходження завантажених морських балкерів.

Крім того, окупанти розпочали термінові роботи з ремонту залізничного полотна в Маріуполі та станції Сартана, щоб спробувати вивезти металопрокат та залишки зерна з території Маріупольського порту залізницею.

Наприкінці травня російська окупаційна «адміністрація» Маріуполя призначила «капітаном» Маріупольського морського порту колишнього голову Державної інспекції з безпеки на морському та річковому транспорті (Укрморрічінспекції) Григорія Соболевського.

На початку травня Міністерство інфраструктури видало наказ про закриття морських портів Бердянськ, Маріуполь, Скадовськ та Херсон, які розташовано на окупованих Росією територіях Запорізької, Донецької та Херсонської областей, до відновлення над ними контролю.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *