Окупанти вивезли майже 30 тис. української металопродукції через Маріупольський порт

Через Маріупольський морський порт, що наразі перебуває на окупованій російськими військами території, загарбники вже викрали майже 30 тис. тонн української металопродукції. Про це заявила компанія «Метінвест», повідомляє ЦТС.

Ми зіткнулися з піратством та мародерством з боку армії країни-агресора. На судна, що стояли в акваторії порту окупованого нині Маріуполя, завантажено 28 тис. тонн металургійної продукції виробництва «Азовсталі» та ММК імені Ілліча, яка мала експортуватися до Іспанії, Італії, Бельгії, Греції, Португалії та Туреччини”, — розповіли в компанії

Існує високий ризик, що окупанти використають ці судна, а також власне російські судна, для викрадення та незаконного вивезення металопродукції до портів у Ростові, Таганрозі, Новоросійську, Туапсе та окупованого Севастополя з метою подальшого незаконного продажу до країн Африки та Азії, які не підтримують санкційної політики щодо РФ.

Ми не давали жодних дозволів на вивезення металу з Маріуполя. Це — піратство. Ми докладемо всіх можливих законних зусиль для притягнення винних осіб та їхніх спільників до суворої юридичної відповідальності та відшкодування завданих нам збитків”, — резюмували в «Метінвесті».

Наприкінці минулого тижня з Маріупольського порту російські загарбники відправили третє судно класу «річка-море» з партією краденої української металопродукції.

Раніше директор ДП «Маріупольський морський торговельний порт» Ігор Барський заявив, що російські окупанти намагаються частково відновлювати порт в окупованому Маріуполі, на території якого перебувають зерно та український метал вартістю понад $170 млн, що сигналізує про намір ворога вивозити крадене українське майно.

Радник міського голови Маріуполя Петро Андрющенко повідомляв, що російські окупаційні війська намагаються поновити роботу Маріупольського порту, але їм це не вдається, поки залишається затопленим судно «Меотида» при вході у нові «ворота», які є основними для поновлення морських перевезень. Поки що окупанти зуміли розблокувати лише так звані старі ворота, через які можуть пройти судна класу «річка-море» з осадкою до 3,5 метра, проте глибина в яких не достатня для проходження завантажених морських балкерів.

Крім того, окупанти розпочали термінові роботи з ремонту залізничного полотна в Маріуполі та станції Сартана, щоб спробувати вивезти металопрокат та залишки зерна з території Маріупольського порту залізницею.

На початку травня Міністерство інфраструктури видало наказ про закриття морських портів Бердянськ, Маріуполь, Скадовськ та Херсон, які розташовано на окупованих Росією територіях Запорізької, Донецької та Херсонської областей, до відновлення над ними контролю.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *