Окупанти поспішають відновити залізницю в Маріуполі для вивезення награбованого

Призначена російськими загарбниками окупаційна «адміністрація» Маріуполя в прискореному темпі намагається відновити залізничну колію в місті, щоб прискорити вивезення награбованого з територій, що перебувають під окупацією. Про це повідомив радник міського голови Маріуполя Петро Андрющенко.

Залізниця конче необхідна окупантам для повноцінного відновлення роботи порту перш за все. В разі запуску залізниці це значно спростить логістику по доставці товарів військового призначення та транспортування їх до лінії фронту в Донецькій області. Також залізниця прискорить вивезення пограбованого на окупованих територіях. Тому й поспішають”, — написав Андрющенко у Telegram.

Зараз відновлюють частину вздовж знищеної «Азовсталі». Частина колії в районі Сартани та в районі залізничного вокзалу Маріуполь вже майже в робочому стані.

Андрющенко повідомив також, що у неділю, 12 червня, з порту Маріуполь втретє вийшло судно під російським прапором, яким окупанти вивозять крадену металопродукцію до Ростова-на-Дону.

Раніше директор ДП «Маріупольський морський торговельний порт» Ігор Барський заявив, що російські окупанти намагаються частково відновлювати порт в окупованому Маріуполі, на території якого перебувають зерно та український метал вартістю понад $170 млн, що сигналізує про намір ворога вивозити крадене українське майно.

Радник міського голови Маріуполя Петро Андрющенко повідомляв, що російські окупаційні війська намагаються поновити роботу Маріупольського порту, але їм це не вдається, поки залишається затопленим судно «Меотида» при вході у нові «ворота», які є основними для поновлення морських перевезень. Поки що окупанти зуміли розблокувати лише так звані старі ворота, через які можуть пройти судна класу «річка-море» з осадкою до 3,5 метра, проте глибина в яких не достатня для проходження завантажених морських балкерів.

Крім того, окупанти розпочали термінові роботи з ремонту залізничного полотна в Маріуполі та станції Сартана, щоб спробувати вивезти металопрокат та залишки зерна з території Маріупольського порту залізницею.

На початку травня Міністерство інфраструктури видало наказ про закриття морських портів Бердянськ, Маріуполь, Скадовськ та Херсон, які розташовано на окупованих Росією територіях Запорізької, Донецької та Херсонської областей, до відновлення над ними контролю.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *