Низький рівень води в Рейні може посилити енергетичну кризу в Європі

Рівень води в річці Рейн, найважливішій водній артерії Західної Європи, критично зменшився, що загрожує логістиці ключових вантажів і зусиллям Європи посилити свою енергетичну безпеку. Про це повідомляє Bloomberg.

Через аномальну спеку рівень води на деяких ділянках річки знизився до найнижчого сезонного показника за 15 років. Це може вплинути на річкові перевезення, зокрема енергетичного вугілля та дизельного палива, оскільки регіон намагається накопичити запаси напередодні зими.

Низький рівень води в Рейні означає, що баржі не можуть завантажувати енергетичне вугілля на повну потужність. Це може стати подвійним ударом для німецьких комунальних служб, оскільки вони вже зіткнулися з дефіцитом барж”, — сказав засновник енергетичної консалтингової компанії Perret Associates Гійом Перре.

За його словами, зараз більшість комунальних підприємств мають достатньо запасів, однак ситуація може погіршитися, якщо нічого не зміниться наприкінці наступного місяця.

За даними управління водних шляхів Німеччини, рівень води в Каубі, вузькому місці поблизу Франкфурта, знаходиться на найнижчому сезонному рівні принаймні з 2007 року. Подібна ситуація спостерігається поблизу Дуйсбурга та Дюссельдорфа.

Посушливі періоди іноді обмежують рух на Рейні, змушуючи баржі перевозити менші суднові партії. Баржа місткістю 2,5 тис. тонн, яка завантажує дизпаливо в районі Роттердама і прямує за Кауб, може прийняти лише близько 1,6 тис. тонн вантажу, повідомляє морська брокерська компанія Riverlake.

Якщо буде низький рівень води в поєднанні з обмеженими запасами дизпалива, деякі резервуари для зберігання в Німеччині можуть вичерпатися. Це траплялося раніше”, — сказав старший брокер Riverlake Йелле Вріман.

За його словами, «значна місткість барж вже знята з ринку» через попит на покриття постачань протягом літніх місяців.

Ставки особливо високі для Німеччини, найбільшої економіки Європи. Цього року країна планує збільшити імпорт енергетичного вугілля на 10 млн тонн від звичного рівня, щоб заощадити природний газ.

За даними навігаційної комісії річки, у 2020 році по Рейну було перевезено близько 17 млн тонн вугілля та 28 млн тонн нафтопродуктів, зараз обидва потоки зменшилися проти попереднього року.

Німеччина розглядає можливість відновити законсервовані вугільні електростанції через рекордні ціни на електроенергію. Однак це відбувається, коли парк барж обмежений, частково судна були розпродані через заплановану відмову від вугілля.

За словами аналітика європейської енергетики S&P Global Platts Сабріни Кернбіхлер, обмежена доступність барж у Західній Європі також спричинена перенаправленням суден на перевезення українського зерна.

Падіння рівня води в Рейні починає обмежувати постачання вугілля німецьким компаніям, особливо в південній Німеччині”, — зазначила вона.

Деякі енергетичні оператори вживають заходів для підготовки до холодних місяців. Компанія EnBW AG, що має чотири діючі вугільні електростанції в Німеччині, серед яких одна на Рейні, використала другий квартал для накопичення запасів на об’єктах і зараз має «значний» рівень запасів.

Ми дуже уважно стежимо за зміною рівня Рейну”, — сказав представник EnBW AG.

Тривала аномальна спека може спричинити затримки постачання енергії взимку. Наступного тижня очікуються високі температури та кількість опадів, нижча за середню. Вчені кажуть, що це може стати постійною проблемою в наступні роки, оскільки зміни клімату посилюються.

Річка Рейн довжиною приблизно 800 миль (1288 кілометрів) є життєво важливою транспортною артерією Європи, оскільки забезпечує перевезення вантажів з портового регіону Амстердам—Роттердам—Антверпен вглиб Європи.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *