«Ніка-Тера» збільшила перевалку на 3% у 2021 році
ТОВ «Морський спеціалізований порт (МСП) «Ніка-Тера» у 2021 році збільшило перевалку вантажів порівняно з попереднім роком на 250 тис. тонн, або на 3,4% — до 7,63 млн тонн. Про це повідомила прес-служба компанії.
Порт переробив 6,9 млн тонн експортних вантажів, 506 тис тонн імпортних вантажів, 226 тис. тонн транзиту та каботажу.
Структура вантажообігу у 2021 році виглядала таким чином:
- зернові, зернобобові, олійні культури та продукти їх переробки — 4,653 млн тонн (61% від загального обсягу перевалки);
- навалочні вантажі відкритого зберігання — 2,113 млн тонн (28%);
- наливні вантажі — 490 тис. тонн (6%);
- мінеральні добрива — 377 тис. тонн (5%).
Кількість оброблених суден зросла у 2021 році на 10% — до 453 суден. У тому числі кількість оброблених великотоннажних суден (водотоннажністю понад 65 тис. тонн) збільшилася з 23 до 24.
Кількість оброблених у порту зерновозів зросла на 13% — до 74 557 одиниць, кількість оброблених залізничних вагонів — на 15,6%, до 72 996 одиниць.
Нам вдалося наростити обсяги перевалки, попри падіння вантажообігу в середньому по галузі на рівні 3,8%. Один із факторів зростання є гарний урожай у 2021 році. Шляхом удосконалення всіх бізнес-процесів ми пропонуємо аграріям цілком конкурентоспроможний сервіс з перевалки та обробки вантажів. Ми багато що змінюємо у наших бізнес підходах — таким повинен бути порт нового покоління. Ключовий принцип надання сервісу Justintime та збереження міжнародних стандартів в обслуговуванні є нашою конкурентною перевагою. Наш прогноз на 2022 рік — оптимістичний, однак це залежатиме від макроекономіки, чи збереже аграрна галузь країни свої врожаї”, — прокоментував керівник порту «Ніка-Тера» Алім Агакішиєв.
За його словами, порт у першу чергу сфокусований на задоволенні запитів клієнтів з АПК. Для поліпшення сервісу обслуговування було реалізовано проєкт із низкою технологічних та логістичних рішень, оптимізовано взаємодію із залізницею.
В результаті роботи, збільшена добова продуктивність при обробці великотоннажних суден і, як наслідок, у нас одні з найкращих показників по швидкості перевалки в Миколаївському регіоні”, — зазначив Агакішиєв.
ТОВ «МСП Ніка-Тера» розташоване на лівому березі Бузького-Дніпровського лиману за 34 милі від моря. До порту веде Бузько-Дніпровсько-лиманський канал, що дозволяє проводити судна з осадкою до 10,3 метра. Кількість причалів — вісім, довжина причального фронту — 1,9 кілометра. До складу терміналу входять чотири спеціалізовані комплекси (вантажні райони): зерновий комплекс, комплекс із перевалки добрив, комплекс із перевалки насипних вантажів відкритого зберігання та комплекс із перевалки наливних вантажів. Територія терміналу межує із залізничною станцією «Жовтнева». Компанія у 2020 році скоротила вантажообіг порівняно з 2019 роком на 14,5% — до 7,38 млн тонн.
Компанія входить до Group DF, яка поєднує азотний, титановий, портовий, газовий, аграрний та медійний бізнеси бізнесмена Дмитра Фірташа. З 2011 року група інвестувала у розвиток стивідорної компанії 1,56 млрд грн.
1Комментарий