«Ніка-Тера» ввела в експлуатацію нові потужності для перевалки рідких азотних добрив

ТОВ «Морський спеціалізований порт (МСП) «Ніка-Тера» ввело в експлуатацію потужності одноразового зберігання карбамідно-аміачної суміші обсягом 6 тис. тонн.

Як повідомила прес-служба компанії, в рамках проекту проведено реконструкцію та розширення станції розвантаження вагонів під перевалку карбамідно-аміачної суміші (КАС) із залізничних цистерн на борт танкерів, прокладено два трубопроводи загальною протяжністю близько 1800 м для транспортування рідких добрив. Також в експлуатацію введено резервуари для накопичення та зберігання азотних добрив. Вся технологічна інфраструктура для перевалки КАС утеплена та оснащена підігрівом.

Інвестиції в проект склали понад 22,2 млн грн.

На першому етапі оптимізації процесу перевалки добрив створено потужності для одноразового зберігання 6 тис. тонн карбамідно-аміачної суміші, а вже до кінця зими планується майже триразове їх збільшення — до 15 тис. тонн.

На світовому ринку спостерігається стрімке зростання споживання КАС серед аграріїв. Проаналізувавши тенденцію, було прийнято рішення поліпшити інфраструктуру, необхідну для перевалки рідких добрив на експорт. Всі елементи цього проекту важливі, але особливо важливо, що ми створили потужності для одноразового зберігання рідких добрив. Це дає нам виробничу гнучкість, дозволяє більш ефективно обслуговувати клієнтів, які відправляють рідкі добрива в інші країни. Це крок, який в першу чергу збільшить експортні можливості українських виробників добрив. Ми й надалі будемо розширювати асортимент вантажів, з якими працюємо. Швидка адаптація і модернізація потужностей під нові запити клієнтів вкрай важлива в умовах жорсткої конкуренції за вантажопотоки”, — прокоментував керівник порту «Ніка-Тера» Алім Агакішиєв.

В рамках програми зі збільшення пропускної спроможності порту «Ніка-Тера» раніше були побудовані та здані в експлуатацію залізничні колії довжиною понад 23 кілометри з 12 централізованими та 42 ручними вузлами стрілочних перекладів. Збільшено кількість власних тепловозів до 10 одиниць. На підприємстві функціонує 5 спеціальних вагових комплексів для розвантаження вагонів. Для оптимізації логістичних операцій планується будівництво додаткових вагових залізничних комплексів. Також порт має власне локомотивне депо для технічного обслуговування та ремонту тепловозів.

За оцінками аналітиків Group DF, український ринок споживає щороку близько 1,3 млн тонн КАС.

У жовтні 2021 року порт «Ніка-Тера» вперше здійснив перевалку рідкого КАСу з танкера каботажного плавання в морський танкер. Добрива було вироблено Черкаським «Азотом».

Загалом Group DF вклала у порт понад 1,5 млрд грн. Інвестиції в комплекс із перевалки КАС відкриють насамперед можливості для підприємств Group DF. До холдингу Ostchem (об’єднує підприємства азотного бізнесу Group DF) входять три виробники добрив: Черкаський «Азот», «Рівнеазот», Сєвєродонецький «Азот». Основний напрямок роботи заводів — виробництво мінеральних азотних добрив: аміачної селітри, карбаміду, КАС, ВАС”, — повідомили на підприємстві.

Видавництво «Порти України» запрошує на урочисту церемонію нагородження переможців XV Національного Морського рейтингу України за підсумками 2021 року. Дата проведення — 25 березня 2022 року. Реєструйтеся!

ТОВ «МСП Ніка-Тера» розташоване на лівому березі Бузького-Дніпровського лиману за 34 милі від моря. До порту веде Бузько-Дніпровсько-лиманський канал, що дозволяє проводити судна з осадкою до 10,3 метра. Кількість причалів — вісім, довжина причального фронту — 1,9 кілометра. До складу терміналу входять чотири спеціалізовані комплекси (вантажні райони): зерновий комплекс, комплекс із перевалки добрив, комплекс із перевалки насипних вантажів відкритого зберігання та комплекс із перевалки наливних вантажів. Територія терміналу межує із залізничною станцією «Жовтнева». Компанія у 2021 році збільшила вантажообіг порівняно з 2020 роком на на 3,4% — до 7,63 млн тонн.

Компанія входить до Group DF, яка поєднує азотний, титановий, портовий, газовий, аграрний та медійний бізнеси бізнесмена Дмитра Фірташа. З 2011 року група інвестувала у розвиток стивідорної компанії 1,56 млрд грн.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *