На будівництві нового мосту через Дніпро у Кременчуці задіяли буксир-криголам

До робіт із будівництва нового мосту через Дніпро у Кременчуці задіяли буксир-криголам, який забезпечує безперебійний рух річкою будівельної техніки. Про це повідомила прес-служба Служби автомобільних доріг у Полтавській області.

Для роботи на скутій льодом річці застосовуємо буксир-криголам, який дозволяє здійснювати безперебійний рух суден під час влаштування опор мосту”, — вказала прес-служба.

На будівництві ведеться облаштування лівого пілону майбутнього мосту. Вже встановлено 25 сталевих труб за допомогою віброзанурювача та дизель-молота без виїмки ґрунту. Подальше занурення буде відбуватися за допомогою розбурювання скельних порід безпосередньо всередині труб, діаметр яких становить 2 метри.

На будівництві нового мосту через Дніпро у Кременчуці задіяли буксир-криголам
Фото: facebook.com/pl.ukravtodor

Видавництво «Порти України» запрошує на урочисту церемонію нагородження переможців XV Національного Морського рейтингу України за підсумками 2021 року. Дата проведення — 25 березня 2022 року. Реєструйтеся!

«Укравтодор» з осені 2021 року реалізує на Полтавщині один із мегапроектів Національної програми відновлення мостів — будівництво трикілометрового мостового переходу через річку Дніпро. Новий міст стане альтернативою Крюківському мосту, побудованому ще в 1872 році, який давно не відповідає потребам головного промислового вузла Полтавської області.

Згідно з ТЕО, міст буде вантовим і матиме чотири смуги руху, по дві в кожному напрямку. На правому березі Дніпра він з’єднуватиметься з автошляхом Н-08 Бориспіль—Маріуполь, на лівому — з вуличною мережею Кременчука. У цих точках передбачено будівництво транспортних розв’язок. Загальна довжина споруд становитиме понад 3 км. Підмостовий габарит — 18,5 метра.

«Укравтодор» планує завершити проект за три роки. Підрядником робіт є турецька компанія Dogus Grubu.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *