На будівництві нового мосту через Дніпро у Кременчуці задіяли буксир-криголам
До робіт із будівництва нового мосту через Дніпро у Кременчуці задіяли буксир-криголам, який забезпечує безперебійний рух річкою будівельної техніки. Про це повідомила прес-служба Служби автомобільних доріг у Полтавській області.
Для роботи на скутій льодом річці застосовуємо буксир-криголам, який дозволяє здійснювати безперебійний рух суден під час влаштування опор мосту”, — вказала прес-служба.
На будівництві ведеться облаштування лівого пілону майбутнього мосту. Вже встановлено 25 сталевих труб за допомогою віброзанурювача та дизель-молота без виїмки ґрунту. Подальше занурення буде відбуватися за допомогою розбурювання скельних порід безпосередньо всередині труб, діаметр яких становить 2 метри.
«Укравтодор» з осені 2021 року реалізує на Полтавщині один із мегапроектів Національної програми відновлення мостів — будівництво трикілометрового мостового переходу через річку Дніпро. Новий міст стане альтернативою Крюківському мосту, побудованому ще в 1872 році, який давно не відповідає потребам головного промислового вузла Полтавської області.
Згідно з ТЕО, міст буде вантовим і матиме чотири смуги руху, по дві в кожному напрямку. На правому березі Дніпра він з’єднуватиметься з автошляхом Н-08 Бориспіль—Маріуполь, на лівому — з вуличною мережею Кременчука. У цих точках передбачено будівництво транспортних розв’язок. Загальна довжина споруд становитиме понад 3 км. Підмостовий габарит — 18,5 метра.
«Укравтодор» планує завершити проект за три роки. Підрядником робіт є турецька компанія Dogus Grubu.