MSC відмовилася від придбання частки в авіаперевізнику ITA Airways

Глобальний контейнерний перевізник Mediterranean Shipping Company (MSC) не буде брати участі у приватизації італійського авіаперевізника ITA Airways, повідомляє Reuters.

У січні стало відомо про те, що MSC у партнерстві з Lufthansa має намір придбати мажоритарний пакет у державній італійській авіакомпанії ITA Airways, наступнику Alitalia. MSC та Lufthansa звернулися тоді до уряду Італії з проханням надати їм ексклюзивно 90 днів, щоб сформулювати пропозицію, при цьому вони висловили побажання, щоб уряд зберіг міноритарний пакет в авіакомпанії.

Умови партнерства між собою MSC та Lufthansa мали визначити в ході due diligence. За даними Airways Magazine, йшлося про те, щоб MSC отримала 20% в ITA Airways, Lufthansa — 60%, а 20% залишилося б за державою.

За інформацією Reuters, MSC заявила про свій вихід із потенційної угоди цього тижня. Lufthansa, своєю чергою, інтерес до ITA Airways зберігає. А ось переговори з іншими потенційними інвесторами — Air France KLM, Delta та американським фондом Certares — успіху не мали.

У вересні MSC оголосила про створення власної авіакомпанії MSC Air Cargo у відповідь на попит клієнтів і як додаткову послугу до своїх рішень щодо контейнерних перевезень.

На початку 2022 року MSC випередила Maersk за місткістю своїх суден, ставши найбільшим оператором контейнерних ліній у світі. Згідно з актуальними даними Alphaliner, компанія контролює 17,5% світового ринку морських контейнерних перевезень. Активний флот перевізника становлять 709 суден (406 власних) місткістю 4,572 млн TEU (2,063 млн TEU). Географія суднозаходів охоплює близько 500 портів на 200 маршрутах.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *