MSC обійшов Maersk за місткістю контейнерного флоту
Mediterranean Shipping Co (MSC) на початку 2022 року випередила Maersk за місткістю своїх суден, ставши найбільшим оператором контейнерних ліній у світі, свідчать дані Alphaliner.
Згідно з даними агентства, сумарна місткість флоту MSC на сьогодні становить 4,285 млн TEU — на 7,5 тис. TEU більше, ніж у Maersk. Частки компаній на світовому ринку контейнерних перевезень зрівнялися та становлять по 17%.
Водночас, Maersk все ще має найбільшу сумарну місткість власного флоту — 330 суден місткістю 2,48 млн TEU (що становить 58% всього задіяного ним флоту), за цим показником випереджаючи конкурента в 1,5 разу (MSC володіє 276 суднами місткістю 1 554 млн TEU, або 36,3% флоту, яким оперує).
Розмір для нас не є метою. У MSC ми ніколи не ставили перед собою цю конкретну мету бути найбільшими. Зростання, прибутковість та підтримка клієнтів — ось що рухало нами і що продовжуватиме рухати нас уперед”, — зазначив гендиректор MSC Сорен Тофт у коментарі Splash 24/7.
На сьогодні MSC має підтверджений портфель замовлень суден ще на 1,09 млн TEU, тоді як портфель Maersk — лише 255,1 тис. TEU. Таким чином, очікується, що MSC у найближчі роки ще більше зміцнить свої позиції як найбільша у світі контейнерна лінія.
Якщо у MSC виявиться більше провізних потужностей, ніж у нас, це не кінець світу. Ми не думаємо про те, щоб бути номером один. Ми зосереджені на тому, щоб мати набагато більший оборот у розрахунку на один контейнер, який ми надсилаємо”, — заявляв гендиректор Maersk Сорен Скоу у травні минулого року.
Maersk переходить на декарбонізацію та вивчає альтернативні види палива. Очікується, що ця компанія утримуватиметься від розміщення будь-яких великих замовлень у найближчому майбутньому.
Maersk, який уперше вийшов на ринок контейнерних перевезень у 1975 році, десятиліттями утримував пальму першості. MSC стала другим найбільшим лінійним оператором у 2004 році. Відтоді MSC та Maersk очолюють глобальний контейнерний ренкінг.