


Чи ефективно працює митниця? Що засвідчує практика експедиторів
Діяльність митниці отримує величезну кількість нарікань і негативних відгуків. Митна служба регулярно стає об’єктом скандалів.
Діяльність митниці отримує величезну кількість нарікань і негативних відгуків. Митна служба регулярно стає об’єктом скандалів.
400 млн грн — це сума, яку ми недоотримаємо в бюджет в цьому році. Чому?
До початку повномасштабної війни багато судновласників розглядали опції проведення судноремонту в Україні (наприклад, у Миколаєві,
На початку грудня 2022 року індекс Baltic Dry втратив 50% рік до року. Всупереч такому
Минулого року команда ДП «Білгород-Дністровський морський торговельний порт» спромоглася перезапустити занедбане, непрацююче підприємство у новому форматі – транспортно-логістичного хаба. Як це відбувалося і яким держстивідор підходить до приватизаційного аукціону, розповідає керівниця ДП «Білгород-Дністровський морський торговельний порт» Оксана Кіктенко
У пароплавства багато позитивних новин. Ми починаємо співпрацю з IFC, що відкриває перспективу залучення масштабних
2022 рік. Міжнародні логістичні компанії впроваджують ніаршоринг, оншоринг і навіть френдшоринг — співпрацю з країнами,
Повномасштабна війна стала для українців великим випробуванням та, окрім численних трагедій, спричинила ряд проблем у
У жовтні Кабмін вчергове змінив власну постанову №634 від 27.05.2022 «Про особливості оренди державного та
English version Перший судовий прецедент Як відомо, арешт морського судна є найефективнішим заходом забезпечення морських
Жоден українець, жодна людина у світі навіть уявити не могла, що може настати 24 лютого,
Якщо ринок страхування за минулий тиждень вже більш-менш сформувався (сума премії становить 1-1,5% за сім
Успішні логістичні проекти набувають особливого значення у воєнний час. Компанія NG Shipping відпрацювала новий інтермодальний маршрут між Україною та Румунією через Ізмаїльський порт. Розповідає СЕО компании Георгій Чернявський
Україна є одним із світових лідерів за загальною кількістю моряків, які постійно працюють у світовому торговельному судноплавстві. Представники морської спільноти неодноразово зверталися з проханням дозволити здійснювати заміни екіпажів суден у період воєнного стану, щоб українські моряки зберегли робочі місця. Профспілка робітників морського транспорту України пропонує варіант розв’язання цієї проблеми. Пояснює голова профспілки Олег Григорюк
Я категорично проти ідеї вивозити українське зерно та інші вантажі до портів Литви та Латвії