Миколаївський порт облаштує дві якірні стоянки в акваторії

У Миколаївському морському порту розпочалася реалізація великого амбітного інвестиційного проекту з реконструкції акваторії порту з облаштуванням якірних стоянок.

Як повідомила прес-служба адміністрації Миколаївського порту, 1 лютого за результатами проведених торгів укладено договір з ТОВ «Анкор» на проєктно-вишукувальні роботи в цьому проекті.

В рамках договору ми поставили завдання проектантам розробити місцезнаходження якірних стоянок, розрахувати можливість їх розташування за вказаними характеристиками, відповідно до діючих нормативних документів, розрахувати обсяги днопоглиблення за кожною якірною стоянкою окремо та обсяги експлуатаційного днопоглиблення після введення об’єкту в експлуатацію з урахуванням щорічного замулення. Припускаємо, що робочий проект буде готовий до кінця поточного року і ми одразу ж розпочнемо його реалізацію”, — зазначив начальник адміністрації Миколаївського порту Андрій Гранатуров.

Вперше наміри про початок реалізації проекту анонсував в.о. голови ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) Олександр Голодницький на засіданні Ради порту Миколаїв у жовтні 2021 року.

Облаштування якірних стоянок, в першу чергу, принесе користь портовим операторам та терміналам Миколаївського порту. Цей проект підвищить ефективність маневрування флоту, забезпечить уникнення невиробничих простоїв, дозволить збільшити кількість суднозаходів та швидкість обробки та, як наслідок, надасть можливість збільшити доходи ДП «АМПУ» та відрахування до бюджетів всіх рівнів”, — наголосив Голодницький.

У подальшому співтовариство Миколаївського морського порту підтримало доцільність реалізації цього проекту. В результаті у грудні Рада порту Миколаїв одностайно проголосувала за його включення до Плану розвитку порту.

В Миколаївському порту почали реконструкцію акваторії з облаштуванням якірних стоянок
Фото: facebook.com/portofmykolayiv

Проект спрямований, зокрема, на розв’язання проблем з існуючими навігаційними обмеженнями уздовж Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу та внутрішнього рейду порту, внаслідок яких можуть виникати невиробничі простої причалів. Наразі, внутрішній рейд порту використовується для відстою суден в очікуванні постановки до причалів, під час перерви у навантажувальних роботах, а також у вантажних операціях.

На теперішній час спостерігається стійка тенденція на збільшення розмірів суден, що заходять під завантаження на морські термінали, розташовані в межах акваторії морського порту Миколаїв, або проходять акваторію порту транзитом, та повне використання такими суднами припустимих прохідних осадок БДЛК. Це обумовлено, в першу чергу, номенклатурою вантажів, що переробляються в морському порту, а також економією при сплаті фрахту суден.

За наявної інформації, кожне третє великотоннажне судно, внаслідок відсутності можливостей для постановки на якір із вантажем на внутрішньому рейді Миколаївського морського порту та навігаційних обмежень БДЛК, після завантаження вимушено простоює в очікуванні виходу через БДЛК близько 5 годин. Існуючи глибини дозволяють постановку лише одного судна у вантажі з осадкою 10,3 м на північну якірну стоянку, яка повною мірою не відповідає технічним характеристикам суден.

Саме для подолання цих обмежень, а також для забезпечення безпеки судноплавства, необхідне облаштування двох якірних стоянок з глибиною, яка забезпечить постановку великотонажних суден у вантажі, а також не будуть накладатися на судовий хід та операційні акваторії причалів порту.

Видавництво «Порти України» запрошує на урочисту церемонію нагородження переможців XV Національного Морського рейтингу України за підсумками 2021 року. Дата проведення — 25 березня 2022 року. Реєструйтеся!

Миколаївський морський порт з’єднаний з морем Бузько-Дніпровсько-лиманським каналом, що проходить Дніпро-Бузьким лиманом і річкою Південний Буг. Кількість вантажних причалів — 21 (зокрема портопункт Очаків), довжина вантажного причального фронту — 3,82 кілометра.

Згідно з реєстром АМПУ, у порту працюють портові оператори ТОВ «Дніпро-Бузький морський термінал», ТОВ «Стивідорна компанія «Нікмет-термінал», ПАТ «ДПЗКУ «Миколаївський портовий елеватор», ТОВ «Стивідорна інвестиційна компанія», ТОВ «Нова європейська компанія», ТОВ «Грінтур-Екс», ТОВ «Евері», ТОВ «Міконт», ТОВ «Сільськогосподарське підприємство «Нібулон» та інші.

Миколаївський морський порт у 2021 році зменшив вантажообіг порівняно з 2020 роком на 0,9% — до 29,869 млн тонн. Частка порту у вантажообігу морських портів України становила 19,5% проти 18,9% у 2020 році.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *