«Метінвест» просить Президента й Кабмін накласти санкції на росіян, які вивозять крадений метал з Маріупольського порту

Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча (ММК ім. Ілліча), що належить до Групи «Метінвест», звернувся до Кабінету міністрів та Офісу Президента з проханням накласти персональні санкції на російських резидентів, які незаконно захоплюють і перепродають український метал.

Як повідомила прес-служба «Метінвесту», відповідні листи від імені генерального директора ММК ім. Ілліча Тараса Шевченка вже надіслані до адресатів.

Зазначається, що від початку російського вторгнення в Маріуполі залишилося близько 145 тис. тонн металопродукції ММК ім. Ілліча, з них понад 124 тис. тонн — на території морського порту. Ця продукція призначалася для європейських підприємств, проте не була вивезена через війну.

Наприкінці травня 2022 року судно РМ-3 з продукцією ММК ім. Ілліча на борту попрямувало з порту Маріуполь до Ростова-на-Дону. Судно належить ТОВ «УК «Ріка-Море» (РФ), керівником і засновником якої є Геннадій Арустамов. ММК ім. Ілліча вже звернувся до правоохоронних органів із відповідною заявою про вчинення кримінального правопорушення. Підприємство наголошує на відсутності будь-якої співпраці чи координації з представниками країни-агресора або її окупаційною адміністрацією, що причетна до вивезення металу до РФ”, — наголошується у повідомленні.

ММК ім. Ілліча зауважує, що діяльність названих резидентів РФ загрожує національним інтересам, безпеці та економіці України. Підприємство просить уряд та Офіс Президента ввести санкції проти ТОВ «УК «Ріка-Море», відповідального за викрадення майна, його керівника, а також проти інших фізичних та юридичних осіб, які транспортують, вивантажують, продають або перепродають продукцію, викрадену в ММК ім. Ілліча.

За даними «Метінвесту», через Маріупольський морський порт, що наразі перебуває на окупованій російськими військами території, загарбники вже викрали й вивезли до Росії майже 30 тис. тонн української металопродукції.

Раніше директор ДП «Маріупольський морський торговельний порт» Ігор Барський заявив, що російські окупанти намагаються частково відновлювати порт в окупованому Маріуполі, на території якого перебувають зерно та український метал вартістю понад $170 млн, що сигналізує про намір ворога вивозити крадене українське майно.

Радник міського голови Маріуполя Петро Андрющенко повідомляв, що російські окупаційні війська намагаються поновити роботу Маріупольського порту, але їм це не вдається, поки залишається затопленим судно «Меотида» при вході у нові «ворота», які є основними для поновлення морських перевезень. Поки що окупанти зуміли розблокувати лише так звані старі ворота, через які можуть пройти судна класу «річка-море» з осадкою до 3,5 метра, проте глибина в яких не достатня для проходження завантажених морських балкерів.

Крім того, окупанти розпочали термінові роботи з ремонту залізничного полотна в Маріуполі та станції Сартана, щоб спробувати вивезти металопрокат та залишки зерна з території Маріупольського порту залізницею.

На початку травня Міністерство інфраструктури видало наказ про закриття морських портів Бердянськ, Маріуполь, Скадовськ та Херсон, які розташовано на окупованих Росією територіях Запорізької, Донецької та Херсонської областей, до відновлення над ними контролю.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *