Майно держстивідора «Усть-Дунайський МТП» подорожчало більш ніж утричі на приватизаційному аукціоні

Фонд державного майна (ФДМ) провів перший в Україні конкурс із приватизації портових активів — єдиного майнового комплексу ДП «Морський торговельний порт (МТП) «Усть-Дунайськ».

Як повідомляє кореспондент сайту «Порти України», у ході торгів у системі «Прозорро.Продажі» у вівторок, 17 січня, ціна активу піднялася до 201 млн 300 грн із початкових 60,015 млн грн.

Найвищу пропозицію зробило ТОВ «Еліксир Україна», засновником і бенефіціаром якого є колишній директор представництва Glencore Grain Валерій Віхренко. Загалом в аукціоні брали участь вісім компаній.

Переможець має 20 робочих днів на сплату вартості лоту після дня завершення аукціону. Тільки після надходження коштів до бюджету буде підписано договір купівлі-продажу.

Нині, коли більшість українських портів заблоковано, інтерес до невеликого порту на Дунаї зріст: за лот змагалось 8 компаній, а ціна зросла до 201 мільойна гривень. При цьому окрім оплати за лот та ПДВ, покупцю доведеться ще досить багато вкласти у модернізацію логістичних потужностей порту”, — зазначив начальник Регіонального відділення ФДМ по Одеській і Миколаївській областях Олександр Славський.

За його словами, аукціон є кульмінаційним, але не фінальним етапом приватизації.

Далі — підписання протоколу торгів, оплата, за бажанням — підписання попереднього договору і, нарешті, підписання основного нотаріального договору купівлі-продажу. Все це може зайняти ще до двох місяців роботи», — додав він.

У Фонді держмайна нагадали, що з 1 квітня морський порт «Усть-Дунайськ» одним із перших відновив роботу після російського військового вторгнення, і з того часу перевалив на експорт 153 тис. тонн зерна та 58,3 тис. тонн імпортних споживчих товарів при проєктній спроможності в 4,1 млн тонн. Фактично сьогодні порт працює лише на 5% своїх потужностей.

До великої війни про «Усть-Дунайськ» майже всі забули. Основні інвестиції йшли в інші морські порти. Та цього року «Усть-Дунайськ» почав відігравати надважливу роль у світовій продовольчій безпеці. Він одним з перших відновив роботу після початку повномасштабного вторгнення російської армії. У нього великий потенціал для розвитку українського експорту продовольства. Для цього потрібні інвестиції, які може принести приватний бізнес”, — прокоментував голова ФДМ Рустем Умєров.

Наприкінці грудня ФДМ виставив на приватизацію єдиний майновий комплекс ДП «Усть-Дунайський МТП» зі стартовою ціною 60 млн грн.

Майно «Усть-Дунайського МТП» складається з трьох активів: порту у місті Вилкове Одеської області, портопункту Кілія в однойменному місті і бази обслуговування спеціальних суден ліхтеровозів на острові Шабаш. Безпосередньо вантажно-розвантажувальні роботи проводяться в портопункті Кілія, який розташований на 54 км річки Дунай. Паспортні глибини біля причалу — 3 метри, фактичні — 1,5 метра. До порту «Уксть-Дунайськ» веде автомобільна дорога через місто, яка була відремонтована в 2019 році. Відстань до найближчої залізничної станції — 74 км (селище Дзінілор).

До складу обʼєкту також входять 15 суден, 4 плавпричали та 6 транспортних засобів.

До об’єкту приватизації не входить земельна ділянка. Новий власник матиме право оренди та купівлі землі у місцевої громади.

До повномасштабного російського вторгнення Кабінет міністрів планував приватизацію державних стивідорних компаній, які працюють у трьох малих морських портах України. Зокрема, конкурс на приватизацію ДП «Усть-Дунайський морський торговельний порт» планувалося оголосити у першому кварталі 2022 року.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *