Maersk показала зростання п’ятнадцятий квартал поспіль

Данська транспортно-логістична група A.P. Moeller-Maersk AS у другому кварталі 2022 року досягла рекордного фінансового результату завдяки виключній ринковій кон’юнктурі, що зберігається. Про це повідомила прес-служба компанії.

Згідно зі звітністю, виручка групи збільшилася порівняно з аналогічним періодом минулого року на 52,1% — до $21,7 млрд, головним чином за рахунок зростання в сегменті Ocean. Показник EBITDA збільшився удвічі — до $14,2 млрд, операційний прибуток — у 2,2 разу, до $8,99 млрд.

Ми показали виключно високі результати у другому кварталі 2022 року, продемонструвавши зростання вже п’ятнадцятий квартал поспіль. Ми задоволені показниками у всіх сегментах бізнесу у першій половині 2022 року”, — зазначив генеральний директор A.P. Moller—Maersk Сорен Скоу.

У сегменті Ocean виручка в другому кварталі збільшилася в 1,6 разу — до $17,4 млрд, EBITDA — у 2,2 разу, до $9,6 млрд, операційний прибуток — у 2,4 разу, до $8,5 млрд. Вищі ставки фрахту були частково компенсовані на 7,4% меншими обсягами морських перевезень та вищими витратами на паливо і перевалку та вартістю обслуговування термінальної мережі. Хоча спотові ставки знизилися порівняно з піковими показниками на початку 2022 року, компанія продовжувала укладати контракти за ставками, що перевищують рівні попереднього року, враховуючи високий попит і перевантаженість глобальних ланцюжків постачань, що зберігається.

У сегменті Logistics & Services (наземні операції) виручка зросла порівняно з аналогічним кварталом минулого року в 1,6 разу — до $3,5 млрд, EBITDA — в 1,6 разу, до $2,2 млрд, операційний прибуток — в 1,5 разу, до $234 млн в основному за рахунок збільшення обсягів продажів від нових клієнтів та збільшення витрат від існуючих клієнтів. Maersk продовжувала інвестувати у свої логістичні підрозділи та потужності. У квітні-червні було закрито угоди з придбання спеціаліста в логістиці — компанії Pilot Freight Services та міжнародного оператора авіаперевезень Senator International. Maersk також розширила свої послуги авіаперевезень, запустивши Maersk Air Cargo.

Виручка сегменту Terminals зросла в 1,2 разу — до $1,12 млрд, EBITDA — на 8,1%, до $969 млн, операційний прибуток — на 4,6%, до $316 млн. Зростання відбулося в основному завдяки високому попиту на імпорт у США та випереджальному зростанню на азіатському ринку, а також вищому доходу від зберігання вантажів, який, однак, був частково урізаний вищими витратами на утримання.

У сегменті Towage and Maritime Services зростання виручки становило 9,5% — до $579 млн. Водночас показник EBITDA знизився на 14,7% — до 8$1 млн, операційний прибуток впав у 4 рази — до $16 млн.

При цьому в компанії зазначили, що негативний ефект від виходу з російського бізнесу та припинення логістичних операцій в Україні через російське вторгнення становив $624 млн, скоротившись на $94 млн, або на 13% порівняно з показником першого кварталу. У тому числі негативний ефект для сегменту Ocean склав $69 млн, для сегменту Logistics and Services — $52 млн, для сегменту Terminals — $485 млн і для сегменту Towage and Maritime Services — $18 млн.

Зниження збитків за підсумками півріччя пояснюється насамперед тим, що «вдалося вивезти більше контейнерів, ніж спочатку очікувалося» — конкретно на $70 млн.

Відповідно до оновлених прогнозів результатів діяльності Maersk очікує, що за весь 2022 рік базовий показник EBITDA складе близько $37 млрд, EBIT — близько $31 млрд, а вільний грошовий потік перевищить $24 млрд. Зміни прогнозних показників засновані на високих результатах операцій у першому півріччі 2022 року. У компанії очікують поступової нормалізації ситуації у сегменті Ocean у четвертому кварталі 2022 року.

Наголошується, що фінансові показники A.P. Moller — Maersk за 2022 рік залежать від кількох факторів і схильні до невизначеності, пов’язаної з ситуацією в Росії та Україні, пандемією, цінами на бункерне паливо та ставками морського фрахту, враховуючи невизначені макроекономічні умови.

У березні Maersk оголосила про повне припинення діяльності та продаж активів у Росії у світлі російської агресії проти України. Зокрема, компанія повідомила про продаж 30,75% акцій російського портового оператора Global Ports, який управляє шістьма терміналами в Росії та двома у Фінляндії. Голова ради директорів компанії Джим Хагеманн Снабе сказав в інтерв’ю агентству Bloomberg, що рішення AP Moller-Maersk піти з Росії у зв’язку з війною проти України обійдеться дорого, але є правильним як з морального, так і фінансового погляду.

A.P. Moller-Maersk (штаб-квартира — Копенгаген) — інтегрований транспортно-логістичний холдинг, до складу якого входять найбільша судноплавна лінія світу, оператор контейнерних терміналів, компанії логістичного та виробничого секторів. Корпорація представлена у 130 країнах. Штат = близько 90 тис. співробітників.

Компанія в 2021 році збільшила виручку порівняно з 2020 роком на 55% — до рекордних $61,8 млрд. Чистий прибуток збільшився у 6,2 разу — до $18 млрд.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *