Maersk об’єднає всі бізнеси під єдиним брендом

Maersk повідомив про намір провести комплексну реструктуризацію, яка передбачає інтеграцію всіх бізнесів під єдиним брендом, пише The Maritime Executive.

Ми усвідомлюємо те, що наша існуюча система брендів не відображає те, як наш клієнт структурує свій ланцюжок постачань, — ідеться в листі Maersk до клієнтів.

Компанія оголосила, що має намір об’єднати операції під різними брендами Maersk, у тому числі Hamburg Süd та Sealand, а також запущену нещодавно логістичну службу вантажних перевезень для малого та середнього бізнесу Twill і нещодавно придбані бренди, такі як Senator і LF Logistics.

Відповідно до заяви, процес буде поступовим і базуватиметься на ретельному аналізі поточних операцій та потреб клієнтів у прозорому та керованому сервісі.

Для Sealand — піонера індустрії контейнерних перевезень — це буде вже другий ребрендинг. Maersk купив міжнародний контейнерний бізнес SeaLand у 1999 році. Угода вартістю $800 млн включала флот SeaLand з 70 контейнеровозів і близько 200 тис. контейнерів, а також контейнерні термінали. Об’єднана компанія продовжувала працювати під ім’ям Maersk-SeaLand до 2006 року, коли після покупки Royal P&O Nedlloyd вона повернула собі назву Maersk Line. Бренд SeaLand був відроджений у 2014 році для створеного регіонального перевізника групи.

Hamburg Süd — один із найстаріших брендів світової судноплавної індустрії. Приєднана до групи Maersk у 2017 році, компанія існує уже понад 150 років. Вона була заснована в 1871 році. Спочатку її флот складався з чотирьох пароплавів, які обслуговували щомісячні лінійні сервіси, що пов’язували Гамбург з Бразилією та Аргентиною. З 1955 по 2017 рік компанія належала родині Йоткер. На момент продажу Maersk за €3,7 млрд Hamburg Süd мав флот із 105 суден. У рамках Maersk Hamburg Süd було відведено регіональну нішу: компанія спеціалізувалася на перевезеннях, що пов’язували європейські та азіатські ринки з Південною Америкою, а також на маршрутах між Північною та Південною Америкою.

Ми бачимо можливість надати ще більшу та простішу інтегровану логістичну пропозицію для наших клієнтів. Наш мультибрендовий підхід служив нам протягом багатьох років, і всі наші бренди успішно задовольняли потреби клієнтів. Однак ми знаємо, що наявність кількох брендів створює складність для наших клієнтів. Зараз вдалий час для подальшого переходу до єдиного бренду, щоб надати нашим клієнтам справді інтегровану логістику”, — наголосили в Maersk.

Maersk підкреслює, що цей крок є не зусиллям по скороченню витрат, а глобальною програмою брендингу, покликаною підкреслити переваги єдиної логістичної мережі. Бренди, які не були інтегровані в глобальну стратегію та дотримуються іншої бізнес-моделі, включаючи APM Terminals, Maersk Container Industry, Svitzer, Maersk Supply Service, Maersk Training і Maersk Line Limited, продовжуватимуть працювати під своїми існуючими брендами.

Минулого тижня Maersk також заявила, що припинить членство в альянсі 2M з Mediterranean Shipping Company (MSC) у 2025 році.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *