Maersk недоотримала понад $700 млн у першому кварталі через війну в Україні

Данська транспортно-логістична група A.P. Moeller-Maersk AS у першому кварталі 2021 року досягла рекордного фінансового результату завдяки вищим ставкам і міцним довгостроковим партнерським відносинам із клієнтами, які шукають підтримку наскрізних ланцюжків постачань. Про це повідомила прес-служба компанії.

Згідно зі звітністю, виручка групи збільшилася порівняно з аналогічним періодом минулого року на 53,3% — до $19,3 млрд, головним чином за рахунок зростання в сегменті Ocean. Показник EBITDA збільшився в 2,2 разу — до $9,1 млрд, включаючи втрату $91 млн, пов’язану з ситуацією, яка склалася через військову агресію Росії щодо України. EBIT збільшився в 2,3 разу — до $7,3 млрд, з урахуванням втрати $718 млн через військову агресію Росії щодо України.

Ми показали найкращий квартальний результат зі зростанням у сегментах Ocean, Logistics та Terminals. Збільшення прибутків обумовлено тарифами на фрахт і підписаними контрактами на більш високому рівні. Хоча глобальні ланцюжки постачань залишаються під значним тиском, ми продовжуємо демонструвати чудову здатність допомагати клієнтам долати логістичні проблеми. У сегменті Logistics ми користувалися значним попитом на продукти та рішення в нашому портфоліо, що призвело до п’ятого кварталу поспіль із органічним зростанням понад 30%, а Terminals представили свій найкращий квартал за всю історію”, — зазначив генеральний директор A.P. Moller—Maersk Сорен Скоу.

У сегменті Ocean виручка в першому кварталі збільшилася на 64% — до $15,6 млрд, оскільки високі ставки більш ніж компенсували 7% зниження обсягів. У компанії очікують, що дохід за весь рік залишатиметься високим, оскільки збільшення ставок фрахту за портфелем довгострокових контрактів додасть приблизно $10 млрд до доходу в 2022 році порівняно з 2021 роком. Це більш ніж компенсує збільшення витрат на 21% у першому кварталі з огляду на високі витрати на паливо та інфляційний тиск на мережу та витрати на обробку контейнерів.

У сегменті Logistics & Services (наземні операції) виручка зросла порівняно з аналогічним кварталом минулого року на 41% — до $2,9 млрд, оскільки як існуючі, так і нові клієнти продовжують купувати повну пропозицію інтегрованих рішень. У той же час Maersk продовжує інвестувати в придбання, які розширюють можливості у сфері технологій та електронної комерції та зміцнюють портфель, такий як Pilot Freight Services, який закрився 2 травня 2022 року.

Виручка сегменту Terminals зросла на 23,6% — до $1,1 млрд, а рентабельність інвестованого капіталу (ROIC) закінчилася на рекордних 12,5% до зменшення корисності в GPI на $485 млн після виходу з російського ринку. Процес продажу GPI триває. Результати в терміналах зумовлені вищим доходом від зберігання, підвищенням доходу за переміщення та зростанням обсягів на загальному ринку контрактів.

У сегменті Towage and Maritime Services зростання виручки становило 5,8% — до $555 млн.

При цьому в компанії зазначили, що негативний ефект від виходу з російського бізнесу та припинення логістичних операцій в Україні через російське вторгнення становив понад $700 млн, у тому числі для сегменту Ocean — $162 млн, для сегменту Logistics and Services — $53 млн, для сегменту Terminals — $485 млн і для сегменту Towage and Maritime Services — $18 млн.

Станом на кінець кварталу флот Maersk складався з 318 власних та 423 зафрахтованих судty сумарною місткістю 4,289 млн TEU.

У березні Maersk оголосила про повне припинення діяльності та продаж активів у Росії у світлі російської агресії проти України. Зокрема, компанія повідомила про продаж 30,75% акцій російського портового оператора Global Ports, який управляє шістьма терміналами в Росії та двома у Фінляндії. Голова ради директорів компанії Джим Хагеманн Снабе сказав в інтерв’ю агентству Bloomberg, що рішення AP Moller-Maersk піти з Росії у зв’язку з війною проти України обійдеться дорого, але є правильним як з морального, так і фінансового погляду.

Maersk управляла маршрутами контейнерних перевезень до Санкт-Петербурга і Калінінграда на Балтійському морі, Новоросійська на Чорному морі, а також до Владивостока і Східного на східному узбережжі Росії. Данська компанія налічувала близько 500 співробітників у Росії.

A.P. Moller-Maersk (штаб-квартира — Копенгаген) — інтегрований транспортно-логістичний холдинг, до складу якого входять найбільша судноплавна лінія світу, оператор контейнерних терміналів, компанії логістичного та виробничого секторів. Корпорація представлена у 130 країнах. Штат = близько 90 тис. співробітників.

Компанія в 2021 році збільшила виручку порівняно з 2020 роком на 55% — до рекордних $61,8 млрд. Чистий прибуток збільшився у 6,2 разу — до $18 млрд.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *