Louis Dreyfus шукає судна для експорту збіжжя з портів Великої Одеси

Louis Dreyfus Company (LDC) докладає максимум зусиль для пошуку суден, які будуть готові рухатися зерновими коридорами в рамках Стамбульської зернової угоди. Про це йдеться в листі LDC до партнерів, повідомляє Latifundist.

Зазначається, що зараз порт Одеса та термінал «Бруклін-Київ», зокрема, готуються приймати, накопичувати та перевантажувати зерно з автомобільного та залізничного транспорту на морський. Однак досі немає впевненості, що власники або фрахтувальники суден погодяться виставити судна під навантаження в українських портах, і Росія не вчинятиме дій щодо припинення виконання домовленості.

Після того, як Одеський порт, «Бруклін-Київ», порт «Південний» та термінал «Бориваж» підтвердять, що вони готові надавати пропускні послуги, а LDC знайде судна для завантаження, ми будемо готові відновити приймання зерна на термінал «Бруклін Київ»”, — йдеться в листі.‎

Додається, що компанії «Бруклін-Київ» та терміналу «Бориваж» постачання повинні бути здійснені відповідно до зобов’язань щодо постачання за наявними контрактами. При цьому LDC просить партнерів врахувати, що швидкість і можливість приймання зерна залежатиме від технологічних можливостей Одеського порту та порту «Південний».

22 липня представники України, Туреччини та ООН підписали у Стамбулі «Ініціативу щодо безпечного транспортування зерна та продуктів харчування з українських портів», яка покликана частково розблокувати українські морські порти Одеса, Чорноморськ і «Південний» для експорту зерна та добрив.

Перше судно за цією програмою, яке прямує до порту Тріполі у Лівані з 26 тис. тонн української кукурудзи, пройшло «зерновим коридором» з Одеського порту 1 серпня.

За інформацією Міністерства інфраструктури, зараз до вивезення зерна готові два порти — в Одесі та Чорноморську. Протягом тижня роботу відновить і порт «Південний».

Louis Dreyfus Company (штаб-квартира — Амстердам, Нідерланди) спеціалізується на торгівлі сільськогосподарською продукцією, добривами. Контролює близько 10% світового обсягу торгівлі сировинними товарами. Входить до четвірки найбільших агротрейдерів світу — так званої ABCD (ADM, Bunge, Cargill, Louis Dreyfus).

В Україні компанія працює з 1998 року. З 2012 року LDC та ТОВ «Бруклін-Київ» спільно реалізують проект будівництва нового зернового терміналу річною потужністю 4,5 млн тонн в Одеському морському порту. Загальна вартість проекту складає $100 млн. 2019 року LDC створила власний залізничний логістичний бізнес в Україні.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *