Lloyd’s відмовився страхувати танкери індійського перевізника нафти з Росії

Одна з найбільших міжнародних судноплавних класифікаційних асоціацій Lloyd’s Register має намір до 3 червня припинити сертифікацію танкерного флоту індійської компанії Gatik Ship Management, яка бере активну участь у транспортуванні російської нафти після початку повномасштабної війни проти України. Про це повідомляє Reuters.

Lloyd’s Register прагне сприяти дотриманню санкційних правил щодо торгівлі російською нафтою. За наявності доказів ми відкликаємо клас і послуги з будь-яких суден, які, на думку відповідних органів, порушують міжнародні санкції”, — ідеться в електронному листі, який має в розпорядженні видання.

За даними Reuters, припинення Lloyd’s оформлення страхового покриття вантажів може зачепити 21 нафтоналивне судно індійської компанії.

Раніше Gatik була змушена шукати нові прапори для 36 своїх суден після того, як їх було знято з реєстрації Міжнародним судновим реєстром Сент-Кітс і Невіс.

Класифікаційні товариства, такі як Lloyd’s Register в Лондоні, надають послуги, включаючи перевірку мореплавства, сертифікацію, яка є життєво важливою для забезпечення страхування і входу в порти. У судноплавній асоціації заявили, що 11 суден Gatik, які вони розсекретили, були також сертифіковані Індійським регістром судноплавства (IRClass).

Компанія Gatik, яка, згідно з базами даних судноплавства, базується в індійському місті Мумбаї, не відповіла на електронні запити про коментарі.

У квітні великий страховик American Club повідомив, що більше не надає страхування захисту та відшкодування (P&I) для суден Gatik, а російський страховик «Інгосстрах» заявив, що не працюватиме з Gatik у майбутньому.

За інформацією бази даних Equasis і аналітичної компанії Vortexa, кожен із 48 танкерів, якими управляє перевізник, завантажував російську нафту або нафтопродукти принаймні один раз цього року. Флот Gatik може перевозити близько 31 млн барелів нафти та нафтопродуктів.

За даними Clarkson Research Services, Gatik входить до десятки найбільших власників танкерів Aframax (місткість — близько 700 тис. барелів). За даними VesselsValue, Gatik почала нарощувати свій флот з минулого літа.

G7 запровадила обмеження ціни на російську нафту 5 грудня 2022 року. Відтоді компаніям країн G7 дозволено транспортувати російську нафту лише за умови, якщо вартість вантажу становить $60 за барель або менше. Індія не погодилася на обмеження ціни, а також не має інших санкцій щодо російської нафти.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *