Литва планує прокласти євроколію до порту Клайпеда

До морського порту Клайпеда у Литві має бути прокладена залізнична колія європейського стандарту. Про це заявив міністр комунікацій та транспорту Литви Марюс Скуодіс, передає Rail.insider.

Відсутність європейської колії знижує конкурентні можливості нашого порту. Необхідно виправити це. Ми активно працюємо у цьому напрямі”, — сказав Скуодіс.

Як зазначив глава транспортного відомства, проєктні документи щодо будівництва до Клайпеди колії стандарту 1435 мм поточного або наступного року передадуть до структур Євросоюзу.

Необхідно домогтися, щоб проєкт визнано пріоритетним у межах ЄС. Тоді ми зможемо розраховувати на європейське фінансування”, — заявив Скуодіс.

Литва намагається домогтися включення ділянки приблизно у 250 км від Каунаса до Клайпеди до міжнародного проєкту Rail Baltica, що реалізується країнами Балтії. Залізнична магістраль європейського стандарту, яка прокладається в його межах, з’єднає Таллінн, Ригу, Каунас (з відгалуженням на Вільнюс), Варшаву та Берлін. Клайпеда залишилася осторонь. Вартість проєкту Rail Baltica, який планується завершити в 2030 році, оцінюється в €5,8 млрд. Більшість коштів (майже 85%) становить європейське фінансування.

В Європі ширина залізничної колії становить 1435 мм, у Росії — 1520 мм, така ж колія й у Литві.

У січні-липні 2022 року морський порт Клайпеда прийняв 23 тис. тонн сільськогосподарської продукції з України, доправленої залізницею.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *