Контейнерні перевізники замовляють автомобілевози на тлі дефіциту провізних потужностей

Контейнерна лінія CMA CGM має намір зафрахтувати чотири автомобілевози (PCTC) на тлі рекордних ставок фрахту в цьому сегменті, пише The Loadstar.

На ринку морських перевезень автомобілів склалися виняткові умови. На тлі дефіциту провізних потужностей ставки фрахту значно зросли. При цьому відправники вантажу змушені букувати простір на суднах за три місяці вперед. Тому й контейнерні перевізники прагнуть вкласти у цей сегмент рекордний прибуток останніх двох років”, — пише видання.

Зазначається, що CMA CGM не єдина цей ринок вивчає також південнокорейська HMM.

За даними The Loadstar, будівництво трьох PCTC замовив також китайський перевізник COSCO. В даний час в портфелі замовлень Guangzhou Ocean Car Carrier, спільного підприємства COSCO та SAIC Anji Logistics, 24 автомобілевози.

Крім того, діючі оператори PCTC, такі як Hyundai Glovis та Grimaldi, також розмістили нові замовлення — на 5 та 15 автомобілевозів відповідно.

Очікується, що бізнес морських перевезень автомобілів зростатиме й надалі. Попитом користуватимуться автомобілевози місткістю 7 тис. одиниць. Водночас, згідно з прогнозами до 2030 року електричні позашляховики становитимуть 50% від загальної кількості автомобілів, що перевозяться морем, і це означає проблеми для бізнесу через небезпеку займання літій-іонних акумуляторів електромобілів на борту.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *