Китай планує впровадити блокчейн для обробки рефконтейнерів у портах
Міністерство транспорту Китаю вивчає можливість застосування технології блокчейн для обробки рефрижераторних контейнерів у портах. Про це пише The Loadstar.
На думку Мінтрансу Китаю, такі технології дозволять підвищити ефективність логістичних ланцюжків.
Статистика світових вузлових портів показує, що за допомогою блокчейн середній час обробки документів, що стосуються рефконтейнерів, може бути скорочено з двох днів до чотирьох годин. Всім портам країни буде запропоновано підключитися до блокчейну для оцифрування та прискорення випуску рефрижераторних вантажів”, — заявили в міністерстві.
Також повідомляється, що до 2023 порти Китаю додатково обладнають ще 6 тис. рефрозеток, щоб збільшити потужності з обробки рефконтейнерів і задовольнити зростаючий попит на імпорт охолодженої продукції. Крім того, таке рішення обумовлено збоями в ланцюжках поставок в умовах карантинів і локдаунів у Китаї, і в очікуванні того, що оператори додадуть ще близько 180 тис. TEU провізних рефпотужностей.
Також китайський Мінтранс сприятиме впровадженню «розумних» рефконтейнерів, обладнаних системами автоматичних збору та передачі інформації про стан вантажу та самого контейнера, а також температурні умови всередині нього.
Блокчейн — це вид бази даних, в якій містяться записи про скоєні угоди або транзакції, причому видалити ці записи не можна, тільки додати нові. У цьому основна відмінність блокчейну від стандартних баз даних. Ще один важливий принцип технології блокчейн — відсутність єдиного контролера, оскільки система керується багатьма учасниками.