Казахстан може розірвати угоду з фрахтувальником балкера, який вивіз викрадене зерно з Бердянського порту

Казахстан може розірвати угоду з російською компанією, у фрахті якої перебуває затриманий у Туреччині балкер Zhibek Zholy з вантажем зерна із окупованого російськими військами Бердянська. Про це заявив міністр індустрії та інфраструктурного розвитку Казахстану Каїрбек Ускенбаєв, повідомляє Atameken Business.

«Позиція казахстанської сторони — ми передали судно в оренду. За нього відповідає той, хто одержав це судно в оренду. При отриманні судна в оренду, звісно, є обмеження, що він не має права тим займатися, цим займатися. Якщо він зайнявся якоюсь діяльністю, яка не відповідає правовим нормам, які діють у Казахстані та міжнародному праві, звичайно, ця угода буде розірвана і судно буде відкликане», — сказав Ускенбаєв.

Він пояснив, що правова оцінка ситуації має бути дана з боку Туреччини — місцеві чиновники повинні з’ясувати, хто є фрахтувальником і хто надсилав вантаж.

Щойно вони дадуть правову оцінку, ми відповідно будемо приймати рішення про розірвання угоди або не розірвання”, — заявив Ускенбаєв.

Міністр уточнив, що в Казахстані не чекають будь-яких наслідків для країни у зв’язку із ситуацією, оскільки порушень законів з боку Казахстану немає.

Напередодні турецька митниця затримала судно Zhibek Zholy (прапор — РФ), яке прибуло до порту Карасу з вантажем 7 тис. тонн зерна, вивезеного з окупованого російськими військами Бердянська. Генеральна прокуратура України передала турецькій стороні відповідний запит, і Україна розраховує, що судно арештують, майно конфіскують і притягнуть до відповідальності всіх причетних.

Судно належить казахстанській KTZ Express Shipping і перебуває в оперуванні компанії Green-Line LLC із Санкт-Петербурга, яка має контракт з естонською компанією Mangelbert OU на перевезення зерна з України до Туреччини. Оператор запевняв судновласника, що зерно з окупованого Бердянська вивозиться буцімто через «коридор безпеки» за домовленістю з Україною.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *