K+N запустить новий індекс для вимірювання простоїв контейнерів у портах
Логістичний гігант Kuehne+Nagel оголосив про запуск нового індексу, поточне значення якого свідчить про те, що затримки контейнерів у дев’яти ключових портах світу майже у 12 разів перевищують норму. Про це повідомляє Infra News.
Новий індекс Seaexplorer disruption indicator розраховує сукупний час затримки контейнерів у дев’яти гарячих точках портової контейнерної індустрії – портах Прінс-Руперт, Ванкувер/Сіетл, Окленд, Лос-Анджелес/Лонг-Біч, Нью-Йорк, Саванна, Гонконг, Шанхай/Нінгбо, а також Роттердам/Антверпен – у TEU-добах.
Поточне значення індексу становить 11,6 млн TEU-діб, при тому що в нормальних умовах цей показник має бути в районі 1 млн TEU-діб. K+N зазначає, що високе значення індексу приблизно на 80% зумовлене заторами у портах Північної Америки.
Індекс Seaexplorer disruption indicator є доповненням до індексу Seaexplorer, який відстежує кількість суден, що простоюють у найбільших контейнерних портах світу. Поточні дані Seaexplorer показують, що на якорі або на рейді в ключових портах на сьогодні простоюють 612 контейнеровозів.
За даними аналітиків, терміни доставки контейнерів зросли за час пандемії COVID-19 приблизно удвічі.
Глобальний попит на контейнерні перевезення у жовтні 2021 року зменшився порівняно з аналогічним періодом минулого року на 2,1% — до 15,1 млн TEU, за даними статистичного сервісу Container Trade Statistics (CTS). Обсяг ринку у жовтні, як і раніше, перевищував рівень «допандемічного» 2019 року, однак відрив скоротився до 3,6% порівняно з 6,7% за підсумками першого півріччя.
Показник надійності розкладу глобальних контейнерних перевезень збільшився у вересні 2021 року на 0,6 процентного пункту порівняно з показником серпня — до 34%. Наприкінці вересня у чергах на підходах до портів у всьому світі простоювали 427 контейнерних суден загальною місткістю 2,914 млн TEU.