Іспанія пустила тестовий потяг для перевезення українського зерна

Іспанський залізничний оператор Renfe Mercancías відправив до Польщі експериментальний потяг із 25 контейнерів з мішками big bags для перевезення 600 тонн кукурудзи на альтернативному маршруті в обхід українських морських портів.

Як повідомляє «Інтерфакс-Україна», маршрут у вівторок, 9 серпня, запустило Міністерство транспорту, мобільності та розвитку міст Іспанії як альтернативу та доповнення до морського транспорту в умовах російської військової агресії проти України.

Це пілотний рейс, за допомогою якого міністерство прагне продемонструвати технічну та економічну доцільність залізничних перевезень зерна залізницею з Лодзі (Польща) до Барселони (Іспанія).

За даними відомства, поїзд пройде шляхом Мадрид—Людвігсхафен—Дуйсбург—Лодзь—Холм, а зворотний шлях проляже маршрутом Холм—Лодзь—Дуйсбург—Барселона. Його протяжність становить приблизно 2400 км. Перевезення плануються між Україною та Іспанією з перевалкою товару в місті Холм, що за 25 км від кордону з Україною.

Іспанський мінтранс уточнив, що контейнери Renfe Mercancías прибудуть до Холму 22-28 серпня під завантаження українською кукурудзою, де будуть оброблені для подальшої передачі на термінал логістичного оператора Kombiverker у Лодзі. Перевезення між Лодзю та Холмом здійснить польський залізничний оператор DBP.

Після завантаження контейнерів поїзд поїде європейською колією з Лодзі до Барселони. Із зернового терміналу в Барселоні товар буде доставлений кінцевому покупцеві. Прибуття пілотної партії до Барселони заплановане на початок вересня.

Перші етапи цього пілотного проекту збігаються з відкриттям портів Чорного моря та морських зернових маршрутів під контролем Туреччини, тому пробна поїздка буде здійснена з 600 тонн кукурудзи, меншим обсягом, ніж спочатку було заплановано. При цьому важливо перевірити життєздатність залізничного рішення з боку Іспанії як підтримки морського транспорту України”, — підсумували в іспанському мінтрансі.

Пілотний проект, орієнтований на аналіз можливостей наземного транспорту як альтернативи морському експорту з України, здійснюватиметься у державно-приватній координації між представниками транспортних та сировинних галузей ЄС.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *