Интервью



«Наші плани передбачають подальшу розбудову інтермодальних маршрутів, розвиток взаємодії з портами Дунаю, а на міжнародному рівні — з портами Балтики». Інтерв’ю директора транспортно-логістичної компанії NG Shipping Георгія Чернявського
Повномасштабне вторгнення заблокувало звичний трафік через морські контейнерні термінали України і зупинило роботу транспортно-логістичних компаній, які тільки пройшли період постковідного відновлення. Перевізникам знову довелося застосовувати свій антикризовий досвід, щоб перезапускати бізнес. Транспортно-логістична компанія NG Shipping стала однією з перших, хто



«Очікуємо, що вантажообіг портів Дунайського регіону у 2023 році сягне 23 млн тонн». Інтерв’ю голови ДП «АМПУ» Юрія Литвина
ДП «Адміністрація морських портів України» 5 травня 2023 року отримало нового очільника — Юрія Литвина, який до цього призначення обіймав посаду керівника ДП «Укрводшлях». Віце-прем’єр-міністр з відновлення України — міністр розвитку громад, територій та інфраструктури України Олександр Кубраков поставив перед



«Ми відновили перевезення на Середньому Дніпрі». Інтерв’ю директора з логістики компанії «Нібулон» Сергія Калкутіна
«Ми відновили роботу на всіх річкових підприємствах на підконтрольних територіях і перевезення на Середньому Дніпрі». Компанія «Нібулон» знайшла можливість частково поновити роботу свого флоту і річкових терміналів. Як відновлювали роботу і переналаштовували логістику в умовах воєнного часу, в інтерв’ю «Портам України» розповів директор з логістики «Нібулону» Сергій Калкутін



«Новий аукціон з продажу Білгород-Дністровського порту плануємо у червні». Інтерв’ю керівника регіонального відділення Фонду державного майна по Одеській та Миколаївській областях Олександра Славського
Цьогоріч відбулася перша приватизація державного порту. «Усть-Дунайськ» вдалося продати вдвічі дорожче, ніж планувалося на етапі підготовки. Повномасштабне вторгнення суттєво змінило логістику, завдяки чому привабливість Дунайського регіону різко зросла. Наступним лотом став Білгород-Дністровський порт, проте вже друга спроба знайти приватного власника



«Ми будемо інвестувати у логістично-складську інфраструктуру, аби збільшити пропускну спроможність. Нині починаємо будівництво у Дунайському регіоні». Інтерв’ю виконавчого директора «Аскет Шиппінгу» Миколи Гапеєва
Останніми роками компанія «Аскет Шиппінг» планомірно підкорювала рейтинги найбільших зернових стивідорів України. Стала лідером серед операторів азовських портів за обсягами перевалки агропродукції, розбудовувала філії у Миколаєві та Херсоні, розвивала річкові перевезення. Та розв’язана російськими загарбниками велика війна змусила покинути домівку:



«Якщо побачимо, що Зернова угода не дає потрібного ефекту — будемо розглядати план Б». Інтерв’ю заступника міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Юрія Васькова
Україна вдруге добилася пролонгації Зернової ініціативи на 120 днів. Новий раунд перемовин відбувався на фоні тривалого саботажу росією інспекційних перевірок суден в Босфорі та спроб висунути нові умови роботи коридору. Ініціатива довела свою важливість для світової продовольчої безпеки, та все