«На один імпортний контейнер припадає три-чотири експортні завантаження». Інтерв’ю генерального директора Global Ocean Link Павла Линника і комерційного директора Global Ocean Link Володимира Гузя

До великої війни компанія Global Ocean Link (GOL) була лідером ринку контейнерної логістики України. Багато років поспіль вона визнавалася переможцем серед експедиторів, що обробляють найбільшу кількість контейнерів в українських морських портах, в рамках Національного морського рейтингу, який проводить видавництво «Порти

Читать »

«Ідея нового бізнесу в тому, щоб надавати якісний сервіс на дунайському ринку». Інтерв’ю співзасновника логістичної компанії Soul Marine Івана Ніякого

Кількість бажаючих розвивати бізнес в Дунайському регіоні стрімко зростає, відповідно збільшується і вантажообіг портів. Незабаром до роботи на цьому ринку долучиться новий гравець — логістична компанія Soul Marine. Одним із засновників нового бізнесу виступив Іван Ніякий, колишній директор компаній «Краншип»

Читать »

«Після нашої перемоги порти повернуть собі 80-85% довоєнного обсягу зернових». Інтерв’ю президента Української зернової асоціації Миколи Горбачьова

Кейс українського зернового експорту під час війни — класичний випадок того, як логістика з’їдає маржинальність виробництва. І це хороші умови як для реформування агросектору, так і для перебудови логістики. Чому навіть після перемоги повного повернення до старої моделі не буде,

Читать »

«Мати уявлення про необхідні ресурси для відновлення пошкодженої річкової інфраструктури і спрогнозувати терміни відновлення Херсонського порту буде можливо лише після деокупації. Попереду багато роботи». Інтерв’ю голови Адміністрації судноплавства Євгенія Ігнатенка

Що змінилося у роботі Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України, як просувається реформування, чого вдалося досягти протягом останніх місяців? Такими були основні запитання «Портів України» до очільника відомства Євгенія Ігнатенка. Наприкінці минулого року новопризначений голова служби

Читать »

«Наші плани передбачають подальшу розбудову інтермодальних маршрутів, розвиток взаємодії з портами Дунаю, а на міжнародному рівні — з портами Балтики». Інтерв’ю директора транспортно-логістичної компанії NG Shipping Георгія Чернявського

Повномасштабне вторгнення заблокувало звичний трафік через морські контейнерні термінали України і зупинило роботу транспортно-логістичних компаній, які тільки пройшли період постковідного відновлення. Перевізникам знову довелося застосовувати свій антикризовий досвід, щоб перезапускати бізнес. Транспортно-логістична компанія NG Shipping стала однією з перших, хто

Читать »

«Очікуємо, що вантажообіг портів Дунайського регіону у 2023 році сягне 23 млн тонн». Інтерв’ю голови ДП «АМПУ» Юрія Литвина

ДП «Адміністрація морських портів України» 5 травня 2023 року отримало нового очільника — Юрія Литвина, який до цього призначення обіймав посаду керівника ДП «Укрводшлях». Віце-прем’єр-міністр з відновлення України — міністр розвитку громад, територій та інфраструктури України Олександр Кубраков поставив перед

Читать »

«Ми відновили перевезення на Середньому Дніпрі». Інтерв’ю директора з логістики компанії «Нібулон» Сергія Калкутіна

«Ми відновили роботу на всіх річкових підприємствах на підконтрольних територіях і перевезення на Середньому Дніпрі». Компанія «Нібулон» знайшла можливість частково поновити роботу свого флоту і річкових терміналів. Як відновлювали роботу і переналаштовували логістику в умовах воєнного часу, в інтерв’ю «Портам України» розповів директор з логістики «Нібулону» Сергій Калкутін

Читать »

«Новий аукціон з продажу Білгород-Дністровського порту плануємо у червні». Інтерв’ю керівника регіонального відділення Фонду державного майна по Одеській та Миколаївській областях Олександра Славського

Цьогоріч відбулася перша приватизація державного порту. «Усть-Дунайськ» вдалося продати вдвічі дорожче, ніж планувалося на етапі підготовки. Повномасштабне вторгнення суттєво змінило логістику, завдяки чому привабливість Дунайського регіону різко зросла. Наступним лотом став Білгород-Дністровський порт, проте вже друга спроба знайти приватного власника

Читать »

«Ми будемо інвестувати у логістично-складську інфраструктуру, аби збільшити пропускну спроможність. Нині починаємо будівництво у Дунайському регіоні». Інтерв’ю виконавчого директора «Аскет Шиппінгу» Миколи Гапеєва

Останніми роками компанія «Аскет Шиппінг» планомірно підкорювала рейтинги найбільших зернових стивідорів України. Стала лідером серед операторів азовських портів за обсягами перевалки агропродукції, розбудовувала філії у Миколаєві та Херсоні, розвивала річкові перевезення. Та розв’язана російськими загарбниками велика війна змусила покинути домівку:

Читать »

«Якщо побачимо, що Зернова угода не дає потрібного ефекту — будемо розглядати план Б». Інтерв’ю заступника міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Юрія Васькова

Україна вдруге добилася пролонгації Зернової ініціативи на 120 днів. Новий раунд перемовин відбувався на фоні тривалого саботажу росією інспекційних перевірок суден в Босфорі та спроб висунути нові умови роботи коридору. Ініціатива довела свою важливість для світової продовольчої безпеки, та все

Читать »

«Маємо завдання вдвічі-втричі наростити щомісячну перевалку агропродукції в Ізмаїлі». Інтерв’ю керівника Маріупольської інвестиційної групи Павла Плотнікова

Продовжуємо відслідковувати діяльність Маріупольської інвестиційної групи (МІГ), відомого портово-логістичного інвестора, власника зернового терміналу «Укртрансагро» в Маріуполі. Внаслідок варварських російських бомбардувань та подальшої окупації міста група втратила всі матеріальні активи. Минулої весни група шукала можливості продовжувати діяльність і перереєструвала свої компанії

Читать »

«Сьогодні УДП пропонує клієнтам комплексну логістичну послугу». Інтерв’ю генерального директора ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» Дмитра Москаленка

Міністерство інфраструктури призначило Дмитра Москаленка новим керівником ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) у лютому 2022 року. А через декілька днів після призначення розпочалося повномасштабне вторгнення росії в Україну. Новій команді УДП довелося долати безпрецедентний виклик — стабілізувати процес перевезень і

Читать »

«З боку держави маємо мотивувати бізнес розвивати деокуповані регіони». Інтерв’ю заступника міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Юрія Васькова

Основним викликом транспортного сектору в 2022 році стала побудова нових ланцюгів експортно-імпортної логістики. В портовій галузі зусилля спрямовувалися, зокрема, на налагодження роботи дунайських портів. У результаті спільної роботи держави та бізнесу Дунай досяг фактичної пропускної спроможності 25 млн тонн на

Читать »

«Державний орган має бути сервісом для клієнта — моряків, судновласників, менеджерів компаній». Інтерв’ю голови Адміністрації судноплавства Євгенія Ігнатенка

Кабінет міністрів призначив Євгенія Ігнатенка новим головою Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України. Євгеній — людина з бізнесу. Останні роки активно розвивав компанію «Грейн-Трансшипмент», яка демонструвала значні результати, поки мирне життя не перервала велика війна. У

Читать »

«Є два плани на наступний рік — мирний і воєнний». Інтерв’ю керівника ДП «АМПУ» Олексія Вострікова

Після початку повномасштабної війни портова галузь майже повністю припинила роботу. Винятком став Дунайський регіон, куди бізнес почав переорієнтовувати вантажопотоки. Саме забезпечення роботи дунайських портів та зернового коридору були основним фокусом уваги ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) у році, що

Читать »