


«Якщо побачимо, що Зернова угода не дає потрібного ефекту — будемо розглядати план Б». Інтерв’ю заступника міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Юрія Васькова
Україна вдруге добилася пролонгації Зернової ініціативи на 120 днів. Новий раунд перемовин відбувався на фоні тривалого саботажу росією інспекційних перевірок суден в Босфорі та спроб висунути нові умови роботи коридору. Ініціатива довела свою важливість для світової продовольчої безпеки, та все



«Маємо завдання вдвічі-втричі наростити щомісячну перевалку агропродукції в Ізмаїлі». Інтерв’ю керівника Маріупольської інвестиційної групи Павла Плотнікова
Продовжуємо відслідковувати діяльність Маріупольської інвестиційної групи (МІГ), відомого портово-логістичного інвестора, власника зернового терміналу «Укртрансагро» в Маріуполі. Внаслідок варварських російських бомбардувань та подальшої окупації міста група втратила всі матеріальні активи. Минулої весни група шукала можливості продовжувати діяльність і перереєструвала свої компанії



«Сьогодні УДП пропонує клієнтам комплексну логістичну послугу». Інтерв’ю генерального директора ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» Дмитра Москаленка
Міністерство інфраструктури призначило Дмитра Москаленка новим керівником ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) у лютому 2022 року. А через декілька днів після призначення розпочалося повномасштабне вторгнення росії в Україну. Новій команді УДП довелося долати безпрецедентний виклик — стабілізувати процес перевезень і



«З боку держави маємо мотивувати бізнес розвивати деокуповані регіони». Інтерв’ю заступника міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Юрія Васькова
Основним викликом транспортного сектору в 2022 році стала побудова нових ланцюгів експортно-імпортної логістики. В портовій галузі зусилля спрямовувалися, зокрема, на налагодження роботи дунайських портів. У результаті спільної роботи держави та бізнесу Дунай досяг фактичної пропускної спроможності 25 млн тонн на



«Державний орган має бути сервісом для клієнта — моряків, судновласників, менеджерів компаній». Інтерв’ю голови Адміністрації судноплавства Євгенія Ігнатенка
Кабінет міністрів призначив Євгенія Ігнатенка новим головою Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України. Євгеній — людина з бізнесу. Останні роки активно розвивав компанію «Грейн-Трансшипмент», яка демонструвала значні результати, поки мирне життя не перервала велика війна. У



«Є два плани на наступний рік — мирний і воєнний». Інтерв’ю керівника ДП «АМПУ» Олексія Вострікова
Після початку повномасштабної війни портова галузь майже повністю припинила роботу. Винятком став Дунайський регіон, куди бізнес почав переорієнтовувати вантажопотоки. Саме забезпечення роботи дунайських портів та зернового коридору були основним фокусом уваги ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) у році, що



Специфіка Дунайського регіону — інший темп роботи, інші технології обробки суден і вантажів. Інтерв’ю директора Danube Logistics Group Івана Ніякого
Блокування найбільших портів країни призвело до суттєвої зміни логістичних ланцюжків. Вантажопотік пішов через західні залізничні переходи та порти в Дунайському регіоні. За короткий час спільними зусиллями бізнесу та влади вдалося перебудувати маршрути постачань, і українські дунайські порти стали основним каналом



«Ми готові змінювати приорітети». Інтерв’ю в.о. голови ДП «АМПУ» Олексія Вострікова
Кабмін призначив 33-річного Олексія Вострікова виконуючим обов’язки голови ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) наприкінці червня. Новий керівник народився у Луганську, згодом переїхав до Києва. Має дві вищі освіти — у галузі фінансів та права. Робочий досвід отримував на керівних



«Усі зусилля УДП будуть направлені на якісний супровід експорту, незалежно від обсягів». Інтерв’ю в.о. гендиректора УДП Дмитра Москаленка
Російське вторгнення поставило перед ринком важке запитання: як швидко адаптувати логістику до умов воєнного часу? Частину вантажів, зокрема зерно, переорієнтували на дунайські порти. Та, крім потужностей портової інфраструктури, важливий флот, який забезпечить необхідні обсяги перевезення. ПрАТ «Українське дунайське пароплавство» (УДП)



«Хочеться надовго зберегти репутацію інноваторів». Інтерв’ю виконавчого директора Маріупольської інвестиційної групи Олега Іванюшенка
Керуюча компанія «Маріупольська інвестиційна група» привертає увагу не лише профільних журналістів і галузевої спільноти, а й іноземних інвесторів. Продовжуємо стежити за становленням молодої команди професіоналів, які успішно розвивають морський та зерновий бізнес у Приазов’ї. Про підсумки минулого року, нових інвесторів



«Корпоратизація — пріоритет наглядової ради. Сподіваємося, що протягом року вдасться прийняти відповідний законопроект». Інтерв’ю голови наглядової ради ДП «АМПУ» Андрія Гайдуцького
Підсумки роботи наглядової ради ДП «АМПУ» у 2021 році, переваги корпоратизації, нові повноваження держпідприємства в моделі «порт-лендлорд». «Порти України» поспілкувались із головою наглядової ради АМПУ Андрієм Гайдуцьким, який працює на цій посаді з січня 2020 року. В інтерв’ю він пояснив,



«Отсутствие четких и прозрачных процедур серьезно ограничивает развитие портов». Иван Ниякий подвел итоги 2021 года в морской отрасли
Прошлый, 2020 год для морской отрасли стал годом разочарований и несбывшихся надежд. А каким запомнится год уходящий, 2021-й, какие проблемы удалось решить и что еще предстоит сделать — «Порты Украины» узнавали у вице-президента Морской палаты Украины, директора компании «Краншип» Ивана



Юрий Васьков: «Все то, что мы сейчас начали делать, должно быть завершено за несколько лет»
Работа над ошибками в рамках первых концессионных конкурсов, подготовка ко вступлению в силу закона о внутреннем водном транспорте, разработка новой методики портовых сборов и порядка компенсации частных инвестиций, реформирование АМПУ, изменение кадровой политики на госпредприятиях отрасли — эти и другие



Николай Горбачев: «Вызов этого года года — экспортировать 70 млн тонн сельхозпродукции»
Зерновые дают Украине более половины экспортной выручки. Многие ведущие производители и экспортеры зерновых — члены Украинской зерновой ассоциации (УЗА). Они обеспечивают не только валютные поступления, но и налоги, зарплаты десяткам тысяч своих работников, и создают инфраструктуру. Накануне VI Международной конференции



Юрий Скичко: «Наши проекты выводят речную инфраструктуру на новый уровень»
Холдинг «Агровиста» хорошо известен в отрасли своими «речными рекордами» — самый большой речной терминал на Днепре, самые мощные буксиры и самая большая баржа. «Порты Украины» пообщались с совладельцем холдинга Юрием Скичко о том, как меняется ситуация на рынке речных перевозок