Індійський регістр допомагає Росії подолати проблему зі страхуванням танкерів — Reuters

Індійський регістр судноплавства (IRClass) проводить сертифікацію безпеки для десятків суден, керованих дубайською дочірньою компанією найбільшої російської судноплавної групи «Совкомфлот», що дозволяє транспортувати нафту до Індії та інших країн після того, як західні сертифікаційні компанії відмовилися від надання послуг через санкції проти РФ. Про це інформує Reuters.

Зазначається, що сертифікація IRClass, однією з провідних класифікаційних компаній у світі, забезпечує останню після страхового покриття ланку в ланцюжку оформлення документів, яке необхідне для підтримки танкерного флоту російської держкомпанії «Совкомфлот» на плаву і доставки російської сирої нафти на закордонні ринки.

Дані, зібрані з веб-сайту IRClass, показують, що компанія сертифікувала понад 80 суден, керованих розташованою в Дубаї дочірньою компанією «Совкомфлоту» — SCF Management Services Ltd.

Джерело в індійському судноплавстві, знайоме з процесом сертифікації, повідомило, що більшість суден «Совкомфлоту» в даний час перейшли на IRClass через дубайську філію.

Галузеве видання TradeWinds повідомило минулого тижня, що більша частина міжнародного танкерного флоту «Совкомфлоту», який було розсекречено через санкції, була переведена до IRClass у квітні та травні.

Класифікаційні товариства засвідчують, що судна безпечні та здатні до мореплавства, що має важливе значення для забезпечення страхування та отримання доступу до портів.

Раніше «Совкомфлот» повідомляв про плани продати частину флоту, експлуатація якого стала недоцільною на тлі санкцій, а також віковий тоннаж.

У лютому Міністерство фінансів США у зв’язку з військовим вторгненням РФ на територію України ввело додаткові санкції стосовно найбільшої російської морської та вантажної судноплавної компанії «Совкомфлот» та низки інших організацій, що належать або контролюються російським урядом. Аналогічні санкції запроваджено Євросоюзом.

«Совкомфлот» спеціалізується на перевезенні зрідженого газу, нафти та нафтопродуктів, і є одним із найбільших у світі операторів танкерного флоту. Власний та зафрахтований флот, включаючи судна спільних підприємств, станом на початок 2022 року налічував 135 суден загальним дедвейтом 11,7 млн тонн.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *