HHLA частково відновила перевалку контейнерів для Росії

Німецька транспортно-логістична група Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) на терміналах у Гамбурзі в обмеженому обсязі відновила обробку контейнерів, що прямують до Росії.

Як повідомила прес-служба компанії, умовою обробки таких контейнерів є підтверджене подальше їхнє транспортування та підтвердження, що вміст контейнерів не підпадає під санкції, введені проти Росії після нападу на Україну.

Перевірка і рішення про те, чи підпадають товари під діючі санкції, покладаються на німецьку митницю та Федеральне управління економіки та експортного контролю. Для цього HHLA перебуває у тісному контакті з митницею та своїми клієнтами.

На початку березня HHLA призупинила обробку російських вантажів. Тоді в компанії заявляли, що HHLA наслідує приклад операторів терміналів в інших європейських портах.

США, союзники й партнери з перших днів вторгнення Росії в Україну запровадили жорсткі санкції та експортні обмеження для російської економіки.

9 березня країни Європейського Союзу ввели санкції проти Російського морського регістру судноплавства, а також наклали обмеження на експорт навігаційних та морських радіокомунікаційних технологій.

1 березня депутати Європарламенту схвалили резолюцію, в якій закликали країни-члени ЄС посилити санкційний тиск на Росію та Білорусь, зокрема, рекомендували закрити всі порти Європейського Союзу для суден, що прямують з Росії або до Росії та суден, що зареєстровані в Росії або належать російським власникам.

Напередодні заходити до своїх портів всім російським суднам заборонила Велика Британія. Для суден, що належать російським власникам або зареєстровані в Росії, закриє свої води та порти також Канада.

Крім того, Литва, Латвія та Естонія повідомили про намір заборонити входити до своїх портів російським торговим суднам, не чекаючи офіційного рішення країн ЄС щодо цього питання.

Від суднозаходів до Росії відмовилися найбільші міжнародні оператори — MSC, Maersk, CMA CGM, Hapag Lloyd та ONE.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *