Фрахт суден у Чорному морі продовжить дорожчати після розблокування українських портів — Xclusiv Shipbrokers

Тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден. Такий прогноз наводиться у щотижневому огляді ринку Xclusiv Shipbrokers після укладання зернових угод між Україною, Туреччиною, Росією та ООН наприкінці липня, повідомляє Port News.

Проте локальне зростання ставок, вважають аналітики, не вплине на світові ціни на балкерні перевезення.

Морська торгівля зерном становить близько 4% від загального обсягу морських перевезень, експорт українського зерна морем становив близько 10% від загального морського експорту зерна у 2021 році”, — наголошується у повідомленні брокерів.

Таким чином, роблять висновок аналітики, навіть якщо обсяг українського експорту зерна буде на рівні 2021 року, це становить лише 0,4% від загального обсягу морської торгівлі. Втім, фактичний експорт досягне лише 70%-80% від рівня 2021 року, вважають брокери, що складе менш ніж 0,3% загального обсягу морської торгівлі.

На початку серпня страхова компанія Ascot і брокер Marsh спільно запустили програму, яка передбачає забезпечення покриття постачань зерна з українських портів у Чорному морі. Йшлося про покриття на суму до $50 млн за кожне судно.

22 липня представники України, Туреччини та ООН підписали у Стамбулі «Ініціативу щодо безпечного транспортування зерна та продуктів харчування з українських портів», яка покликана частково розблокувати українські морські порти Одеса, Чорноморськ і «Південний» для експорту зерна та добрив.

Перше судно за цією програмою, яке прямує до порту Тріполі у Лівані з 26 тис. тонн української кукурудзи, пройшло «зерновим коридором» з Одеського порту 1 серпня.

За інформацією Міністерства інфраструктури, зараз до вивезення зерна готові два порти — в Одесі та Чорноморську. Протягом тижня роботу відновить і порт «Південний».

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *