Флот УДП перевіз понад 3 тис. TEU у контейнерних караванах з початку війни

У складі контейнерних караванів, які ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) після початку російського військового вторгнення почало формувати й перевозити Дунаєм у сполученні з румунським портом Констанца у Чорному морі, перевезено 3298 TEU. Про це повідомив в.о. генерального директора УДП Дмитро Москаленко.

Серед експортних вантажів: метали, соняшниковий шрот та олія, алкогольні вироби, молоко, деревообробна продукція, горох, зерно насипом. В імпорті перевозяться електроніка, труби, запчастини до агарної техніки, автомобільні покришки, рис та інші продукти харчування. Крім того, в рамках Всесвітньої продовольчої програми ООН перевезено приблизно 600 TEU з гуманітарними вантажами.

Наразі під контейнерний напрям задіяно 12 суден — відкритих барж та суховантажних суден-штовхачів.

УДП вперше почало контейнерні перевезення майже пів року тому. Спочатку це був експеримент, виключно ініціатива нової команди. Ми бачили, що внаслідок блокади морських портів Одеси, контейнерні перевезення поставлені на стоп. Водночас попит має залишатись. Питання полягало лише в тому — чи зможемо на Дунаї створити працюючий логістичний ланцюжок, наскільки виправданою буде економіка проекту, чи зможемо знайти баланс між вантажними потоками з країни і в країну? Але ми це зробили! Контейнерні перевезення запрацювали”, — написав Москаленко у Facebook.

Керівник УДП нагадав, що перший контейнерний караван у складі самохідного судна «Капітан Ширков» і п’яти барж був сформований наприкінці травня. З того часу контейнерні перевезення флотом УДП стали регулярними. Сформувався пул фрахтувальників, стабільно забезпечується необхідний обсяг як експортних, так і імпортних вантажів. Починаючи з серпня пароплавство повністю перейшло на перевезення контейнерів караванами.

Одночасно є питання, які ще доводиться вирішувати. По-перше, це перевантаженість контейнерної перевалки в українських портах, де першочергово оброблюються морські судна, та обмеженість можливостей для накопичення контейнерів. По-друге, це тривалий час оформлення транзитної декларації в Галаці і затримки обробки барж на контейнерному терміналі DP World у Констанці, де навантажувально-розвантажувальні операції часто виконуються без відповідного планування”, — зазначив Москаленко.

Тим не менш, він висловив упевненість, що, незважаючи на тимчасові складнощі, напрям контейнерних перевезень на Дунаї буде продовжувати розвиватися.

Читайте також Порт Констанца збільшив перевалку контейнерів на 10% за півріччя на тлі війни в Україні

У червні УДП провело у сполученні Ізмаїл—Констанца—Ізмаїл перший контейнерний караван у складі самохідного судна «Капітан Ширков» та п’яти барж загальною місткістю 300 TEU.

ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю та морські вантажоперевезення. До складу вантажного річкового флоту входять 75 самохідних та 245 несамохідних суден. Морський вантажний флот представлений сімома суднами дедвейтом 3,3-4 тис. тонн (шість суховантажів типу «Ізмаїл» та один танкер «Десна»). Основу вантажів складає металургійна сировина, що постачається до придунайських країн. Річковий пасажирський флот компанії представлений теплоходами «Молдавія», «Україна», «Дніпро» та «Волга».

Флот УДП у 2021 році збільшив перевезення вантажів порівняно з 2020 роком на 3,8% — до 1,37 млн тонн. У тому числі, перевезення річковим флотом УДП минулого року зменшилися на 0,9% — до 1,08 млн тонн.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *